Geplaatst: 4 mei 201114 jaren comment_1835748 Heey voor mijn account zou ik een achtergrondje willen waar ik later met aftereffects letters over heen laat lopen (animation -> drift by time) Type: Waar jij je goed bij voelt Stijl: Waar jij je goed bij voelt Grootte: het liefst full HD en 720p Tekst: Bewerk ik er graag zelf in Rand: Liever niet Kleuren: Waar jij je goed bij voelt Extra (optioneel) ik heb gewoon een mooie ''cleane'' achtergrond nodig, waar ik later letters/animations over laat lopen. its all up to u ;D Hey perslot van rekening doen jullie het gratis toch (toch?) [Voor als je het wilt weten dit is mijn account Bewerkt: 4 mei 201114 jaren door blackops
Geplaatst: 26 juli 201113 jaren comment_1864637 ik hoop dat je heer wat mee kan?? Oeps ik zie dat dit topic uit mei is XD Bewerkt: 26 juli 201113 jaren door GraSanAnHollands
Heey voor mijn account zou ik een achtergrondje willen waar ik later met aftereffects letters over heen laat lopen (animation -> drift by time)
Type: Waar jij je goed bij voelt
Stijl: Waar jij je goed bij voelt
Grootte: het liefst full HD en 720p
Tekst: Bewerk ik er graag zelf in
Rand: Liever niet
Kleuren: Waar jij je goed bij voelt
Extra (optioneel) ik heb gewoon een mooie ''cleane'' achtergrond nodig, waar ik later letters/animations over laat lopen. its all up to u ;D
Hey perslot van rekening doen jullie het gratis toch
(toch?)
[Voor als je het wilt weten dit is mijn account
Bewerkt: door blackops