Jump to content
Geplaatst:
comment_1835903

Ik zoek opnieuw een laptop. De Asus K72J voldoet niet aan mijn vereisten. de laptop die ik nu bezit heb heeft een Core i5 430M met ATI HD 5145, 2x SATA 500 GB. Ik vind het een onnoemelijk klote ding omdat opstarten nu zon 10 minuten duurt, ik totaal geen games kan spelen, en oververhitting en het scherm is onbruikbaar in de zon. Ik weet niet hoe de processor scoort bij benchmarking, maar soms heb ik toch het gevoel dat het als mijn oude pentium 4 computer aanvoelt.

Kortom, Ik heb max 2000 euro tot mijn beschikking voor een nieuwe laptop waar ik de volgende taken op wil verrichten:

- Microsoft SQL database / Apache opdraaien (en dus niet 10 minuten moeten wachten bij het opstarten).

- Geschikt voor Windows 7 (professional, liefste 64 bit)

- Games zoals Civilization V kunnen draaien.

- Het liefste veel opslagruimte (min 500 GB)

- Een "Breedbeeld laptop"

- Een degelijke processor voor het converteren

- Een laptop die niet constant vastloopt omdat hij 105 graden bereikt.

- Een hoge resolutie ivm remote control

- Vereiste: DVD lezer/brander

- Design van de laptop heeft weinig prioriteit (geen roze aub :D)

En over de prijs, het betekent max 2000 euro. Als het kan wil ik liever onder de 1500 blijven, maarja mijn ouders vergoeden de helft met een maximum van 1000 euro.

Zelf heb ik ook al rondgekeken, bv de Sony VAIO. maar er zijn zoveel types en hun store is tijdelijk gesloten..

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.