Geplaatst: 6 mei 201114 jaren comment_1836471 Ik heb een savegame voor GTA Liberty City Stories gedownload maar die doet het niet. Ik kan het wel verwijderen maar niet opstarten me PSP zecht dan dat ik geen data heb. Ik heb de nieuwste versie weet iemand misschien hoe ik dat kan dat ik meteen allen werelden heb voor GTA LCS op de PSP?...
Geplaatst: 7 mei 201114 jaren comment_1836900 Hoe zet je een Savegame in het spel GTA LCS?1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op. 2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame map (ULES00151S6) gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C). 3) Ga naar: PSP\SAVEDATA op je PSP via een USB Kabel. 4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V) 5) Start de Savegame en open Slot 7. Have a Nice Play! Dit staat alles in het topic van Summerbase. Is gepinned! Heb je dat lijstje gevolgd? En als je een volledige savegame wilt, moet je ook even in dat topic kijken. Succes Bewerkt: 7 mei 201114 jaren door Giggity
Geplaatst: 20 augustus 201113 jaren comment_1873203 Hoe zet je een Savegame in het spel GTA LCS?1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op. 2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame map (ULES00151S6) gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C). 3) Ga naar: PSP\SAVEDATA op je PSP via een USB Kabel. 4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V) 5) Start de Savegame en open Slot 7. Have a Nice Play! Hier staat 1 foutje in, ik citeer: ... savegame map (ULES00151S6) gevolgd door ... ... open Slot 7. Have a ... Dat S6 staat voor Slot 6... en bij stap 5 staat Slot 7... foutje dus...
Geplaatst: 20 augustus 201113 jaren comment_1873280 Het tellen begint bij nummer 0, dus in principe is ULES00151S6 inderdaad het zevende slot.
Ik heb een savegame voor GTA Liberty City Stories gedownload maar die doet het niet.
Ik kan het wel verwijderen maar niet opstarten me PSP zecht dan dat ik geen data heb.
Ik heb de nieuwste versie weet iemand misschien hoe ik dat kan dat ik meteen allen werelden heb voor GTA LCS op de PSP?...