July 3, 200520 yr we hebben de faq van gta sa en wat voor tips wil je. Edited July 3, 200520 yr by X-Zero
July 3, 200520 yr En wat voor tips zijn het? Fun-tips of missie-tips? Of heb je dit topic voor de lol geopend?
July 3, 200520 yr Pfff..Dat zou je kan toch ook zelf dingen uitproberen? Hier een paar fun tips. Hou een grote politie achtervolging. Ga parachute springen. Die dingen kan allemaal zelf bedenken ik denk dat je het zelf ook wel kan lukken om leuke dingen te bedenken.
July 3, 200520 yr Ik vind dit naar ijn mening een onzinnig topic. Je kan de dingenz elf ook uitproberen. Zoals: Auto's tunen. Politie gek maken. Easter eggs zoeken. Lekker rondrijden. Kledingzaken uitpluizen. Nou daar vermaak je toch nog wel mee?
July 3, 200520 yr Ik heb nog wel een tip voor je. Gebruik gewoon letters.. tis hier geen BreEzAh cultuur.... :angry:
hEEFT iemand n0g handige Gta Sa tips...>?
Alvast bedankt