Geplaatst: 8 mei 201114 jaren comment_1837190 ik ben nu mij vice city eind missie. alles ging perfect tot dat ik lance vance gedood heb.en toen sloeg hij vast. ik kreeg foutmelding oxoooooo5 of zo. hoe krijg ik dit gemaakt? ik wil graag weten hoe het afloopt(niet zeggen graag) hef zelfde gebeurt als ik in die speciale taxi ga met de zebra vinyl (sticker) ga.
Geplaatst: 1 juni 201114 jaren comment_1845800 Je savegame vind je in de map GTA Vice City User Files, in de map (Mijn) Documenten. Daar vind je bestanden met de naam GTAVCsf*.b, waarbij de * een nummer van 1 tot en met 8, welke staat voor het slot waarin je hebt gesaved. Kopieer de juiste savegame en plak deze in dezelfde map op een andere PC. ^^ Je kan eventueel het nummer veranderen zodat het op een ander slot gesaved wordt.
Geplaatst: 1 juni 201114 jaren Auteur comment_1845816 ik heb alleen gtaVCsf1.b en sf2.b welek moet het zijn?
Geplaatst: 1 juni 201114 jaren comment_1845817 Light er aan welke jou juiste savegame is, je kan ze ook allebei kopiëren.
Geplaatst: 1 juni 201114 jaren Auteur comment_1845820 dan doe ik dat de fout is het ned.bestand. het probleem is opgelost,ik wil iedereen bedanken voor de hulp en moeite. Bewerkt: 9 juni 201113 jaren door myron.b
ik ben nu mij vice city eind missie.
alles ging perfect tot dat ik lance vance gedood heb.en toen sloeg hij vast.
ik kreeg foutmelding oxoooooo5 of zo.
hoe krijg ik dit gemaakt?
ik wil graag weten hoe het afloopt(niet zeggen graag)
hef zelfde gebeurt als ik in die speciale taxi ga met de zebra vinyl (sticker) ga.