Geplaatst: 8 mei 201114 jaren comment_1837344 Samen met een paar vrienden organiseer ik een evenement deze zomer. Aan mij de taak (net als de vorige editie) om een poster in elkaar te prutsen aangezien ik een van de paar ben met een klein beetje photoshop skills. Zie hier het resultaat. Comments, tips, toevoegingen? Gemaakt met photoshop / 3dsmax Bewerkt: 8 mei 201114 jaren door S-te-Fan
Geplaatst: 12 mei 201114 jaren comment_1838545 Mooie poster, ziet er nu wel goed uit. Ha ha, eens kijken of ik me vrienden zo ver kan halen om ze naar baarschot te laten fietsen, want mij lijkt het wel wat om er langs te gaan.
Geplaatst: 12 mei 201114 jaren comment_1838625 Daarnaast de prijs nog even in Helvetica doen en de straatnaam dezelfde draai + met hoofdletter. Lettertype = Helvetica De prijs niet. Ik herken Verdana uit duizenden.
Geplaatst: 13 mei 201114 jaren comment_1838763 Daarnaast de prijs nog even in Helvetica doen en de straatnaam dezelfde draai + met hoofdletter. Lettertype = Helvetica De prijs niet. Ik herken Verdana uit duizenden. Times New Roman faggot's Het lijkt nu trouwens of er allerlei ogen in die ballonnen zitten, of ben ik dat gewoon?
Geplaatst: 13 mei 201114 jaren comment_1838764 Daarnaast de prijs nog even in Helvetica doen en de straatnaam dezelfde draai + met hoofdletter. Lettertype = Helvetica De prijs niet. Ik herken Verdana uit duizenden. Times New Roman faggot's Het lijkt nu trouwens of er allerlei ogen in die ballonnen zitten, of ben ik dat gewoon? Ik zie er billen in, hihi.
Geplaatst: 22 mei 201114 jaren comment_1841891 Dit is'm geworden overigens: Die maan ziet er goed uit
Samen met een paar vrienden organiseer ik een evenement deze zomer. Aan mij de taak (net als de vorige editie) om een poster in elkaar te prutsen aangezien ik een van de paar ben met een klein beetje photoshop skills. Zie hier het resultaat.
Comments, tips, toevoegingen?
Gemaakt met photoshop / 3dsmax
Bewerkt: door S-te-Fan