Geplaatst: 17 mei 201114 jaren comment_1840449 Type: DJ-logo Stijl: Maakt niet uit Grootte: Liefst een platte en een vierkante versie, zodat ik hem ook kan gebruiken als profielfoto op soundcloud Voorbeeld: / Tekst: DJ Robbie Rand: Maakt niet uit Kleuren: Maakt niet uit Render (optioneel): Maakt niet uit Extra (optioneel): / Eigelijk heb ik geen voorwaarden eraan, hij moet er wel mooi uitzien en 'DJ Robbie' bevatten.
Geplaatst: 24 mei 201114 jaren comment_1842783 Bedankt, hij is super! ? Maar geef alsjeblieft wat meer informatie over wat je wilt. Voor mij?
Geplaatst: 26 mei 201114 jaren comment_1843177 Bedankt, hij is super! ? Maar geef alsjeblieft wat meer informatie over wat je wilt. Voor mij? Hij maakt er een kunst van om te zeggen dat een gemaakt design mooi is, en dan een nieuw topic te openen met de mededeling dat hij toch niet mooi is. Dit is al zijn vierde (!) topic voor een logo: Logo aanvraag Dringend nieuw logo gevraagd Logo voor dj robbie Dus knullie, ik stel voor dat je eerst maar eens een GOED lijstje met eisen maakt, en "maakt niet uit" of "dj stijl" is niet voldoende om een designer wat informatie te geven. Denk daar maar eens over na.
Type: DJ-logo
Stijl: Maakt niet uit
Grootte: Liefst een platte en een vierkante versie, zodat ik hem ook kan gebruiken als profielfoto op soundcloud
Voorbeeld: /
Tekst: DJ Robbie
Rand: Maakt niet uit
Kleuren: Maakt niet uit
Render (optioneel): Maakt niet uit
Extra (optioneel): /
Eigelijk heb ik geen voorwaarden eraan, hij moet er wel mooi uitzien en 'DJ Robbie' bevatten.