Geplaatst: 18 mei 201114 jaren comment_1840629 Hier een leuke tutorial: _________________________________________________________ VERBODEN TE RIPPEN! Outcomes graag posten
Geplaatst: 18 mei 201114 jaren comment_1840658 Hier een leuke tutorial: _________________________________________________________ VERBODEN TE RIPPEN! Outcomes graag posten Dus wat is nu de bedoeling van deze tut ? Om een strandachtig achtergrond te maken ? iig, ik vindt het wat simpel, de benaming van de tut is ook niet echt een goeie vindt ik. Als ik aan anime denk, denk ik niet aan zand en lucht. Geen outcome voor mij want heb op het moment geen PS. Mijn tip is, werk het verder uit. Meer dingen (renders, effecten) in dat plaatje.
Geplaatst: 18 mei 201114 jaren comment_1840660 Het lijkt bij beter om dit in een uitgebreide tut te voegen waar je bijv. een real-life woestijn maakt. Bewerkt: 18 mei 201114 jaren door Cabyon
Geplaatst: 18 mei 201114 jaren Auteur comment_1840704 Bedankt voor de tips, maar ik vind hem zelf zo prima. Ik zou er zelf wel wat aan toe proberen te passen
Hier een leuke tutorial: