Jump to content

[LA] Wat was jou eerste indruk van L.A Noire?

Geplaatst:
comment_1841332

Toen je het spel kocht en je ging het spel spelen wat was toen jou eerste indruk?

Ik vond het echt gaaf. Hij is mooier dan Red Dead Redemption en misschien ook leuker.

Heb je al wat klachten over het spel wat je minder vindt? Het liefst met een spoiler beantwoorden.

Ja, ik vindt het jammer dat je niet je wapen kan pakken wanneer je wilt. Hopelijk kan dat later wel want ik ben bang dat de vrijheid in dit spelletje wat minder is dan in Red Dead Redemption of Grand Theft Auto.

Bewerkt: door android

• Reacties 62
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1846526

Ik heb L.A. Noire nu al een paar dagen, maar ik moet zeggen dat het best een leuke game is. De cases zijn (soms) lekker uitgebreid. En er zijn (in mijn geval) nog best wel veel dingen te doen buiten de cases om. Over de besturing van de voertuigen heb ik weinig te klagen. Alleen dat sommige auto's er lelijk uit zien. :puh:

Wel jammer dat het sowieso niet zo veel cases zijn. Ik gok namelijk morgen of overmorgen alweer de game (story) uitgespeeld te hebben, wat juist zo jammer is voor een game als deze...

Geplaatst:
comment_1846597

Ik snap sommige mensen toch niet. :7

Er zijn 21 cases in totaal waarvan zeker een stuk of 17 2 tot 3 uur duren voordat je uitgespeeld hebt.

Je moet dit spel niet in een keer uitspelen je moet elke dag maximum 2 cases doen, het best 1.

Ik zit nu juist over de helft en ik ben al 3 weken met dit spel bezig. :puh:

Geplaatst:
comment_1846640

Ik snap sommige mensen toch niet. :7

Er zijn 21 cases in totaal waarvan zeker een stuk of 17 2 tot 3 uur duren voordat je uitgespeeld hebt.

Je moet dit spel niet in een keer uitspelen je moet elke dag maximum 2 cases doen, het best 1.

Dat doe je dan slecht want mijn uitspeel tijd is 15 uur.

Geplaatst:
comment_1846739

De game is nog geen drie weken uit. :7

Ik vind het een prachtig spel, vond ik al meteen, ik vind de graphics top, nog beter dan RDR. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.