May 21, 201115 yr ik wilde mijn mod ongedaan maken omdat hij het niet dee en toen ik het argief rebulde stopte hij bij 55% en hoorde ik een ploingk geluidje ik keek en hij liep vast toen ik opnieuw wilde proberen en de GTA3.img lade kreeg ik dit : Wat moet ik doen???
May 21, 201115 yr ik wilde mijn mod ongedaan maken omdat hij het niet dee en toen ik het argief rebulde stopte hij bij 55% en hoorde ik een ploingk geluidje ik keek en hij liep vast toen ik opnieuw wilde proberen en de GTA3.img lade kreeg ik dit : Wat moet ik doen??? Welk bestuuringsprogramma gebruik je? In Windows Vista had ik ook veel van deze k*t foutmeldingen. Soms hielp het om het bestandje op te googlen en in de juiste map te plaatsen Edited May 21, 201115 yr by Sjorszzz
May 21, 201115 yr Author Ik heb vista ik heb dat bestand nu maar mijn img doet het nu wel maar me gta nog niet >>> Door Puma: Berichten samengevoegd<<<
May 21, 201115 yr Author ik heb nog wel van het hele spel een back up maar die doet het wel dus dat vind ik raar >>> Door Puma: Berichten samengevoegd<<<
May 21, 201115 yr Dan heb je de mod waarschijnlijk niet goed geïnstalleerd ik heb namelijk ook Vista In Vista wordt bijna alles verkeerd geinstalleerd, tenminste dat wordt er vaak aangegeven terwijl dat helemaal niet zo is vaak
ik wilde mijn mod ongedaan maken omdat hij het niet dee en toen ik het argief rebulde stopte hij bij 55% en hoorde ik een ploingk geluidje ik keek en hij liep vast toen ik opnieuw wilde proberen en de GTA3.img lade kreeg ik dit :
Wat moet ik doen???