Jump to content
Geplaatst:
comment_1841953

Na een korte periode moeten we helaas alweer afscheid nemen van een Moderator op Games. Silverbyte heeft al een tijdje geleden aangegeven dat het voor hem toch beter is om Games opzij te leggen. Wegens drukte in zijn privéleven wilt hij zich nog enkel met Graphics bezig houden. Helaas zijn we genoodzaakt Kai-ShockWave alleen achter te laten omdat we nog geen geschikte opvolger hebben kunnen vinden. Hier horen jullie later waarschijnlijk nog meer over.

Extra mededeling!

Een klein misverstandje komt ter sprake. Wellicht voor veel als een verrassing. Silverbyte heeft niet lang terug aangegeven te willen stoppen als Moderator en neemt daarom niet alleen afscheid als Moderator van Games maar dus ook van de Crew, helaas. Namens de crew willen we je hartelijk bedanken voor al je inzet en wensen we je nog veel succes en plezier als ex-crewlid. We zien je nog vast wel door de wandelgangen lopen.

Bewerkt: door .Levi.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1842010

Silverbyte, altijd jammer om een crewlid te zien vertrekken. Ben met plezier je collega geweest, hoop dat dat wederzijds was. Don't be a stranger! Hulde op de invulling die je nu gaat geven aan de tijd die je normaal gesproken in het forum stak. :bier:

Geplaatst:
comment_1842107

Na eerdere berichtgeving komt dit bij mij niet meer als een verrassing. Veel plezier met het vullen van de nieuw vrijgekomen vrije tijd ;)

Thanks J. ;)

Bewerkt: door Guardian1980

Geplaatst:
comment_1842776

Jammer dat er tegenwoordig veel admin en moderators stoppen :(

Ik vond silverbyte een goede moderator!

Admin niet hoor. Maar ik snap het wel: Moderators worden ouder, krijgen waarschijnlijk wat meer sociale dingen op hun pad. Als ze dan minder tijd hebben dan weten ze dat ze beter kunnen stoppen met iets, en moderator-schap komt imo niet op de eerste plaats.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.