Geplaatst: 22 mei 201114 jaren comment_1842035 Goedendag, Ik heb sinds vandaag een probleem, ik heb vandaag windows 7 ultimate 64Bit Versie geinstalleerd (Legitieme CD) en nu wil ik dus Euro Truck Simulator spelen maar die werkt niet :S Ik krijg de volgende error: In Windows XP SP3 uitvoeren met Administrator uitvoeren enz werkt alllemaal niet hij blijft de zelfde error geven PS: Ik heb 64bit geinstalleerd zodat ik mijn 4GB Werkgeheugen kan gebruiken IPV 3 GB Iemand Tips?? Alvast Bedankt, BiglifeRPG
Geplaatst: 15 oktober 201212 jaren comment_1971509 Waarom wil ie niet installeren? Geeft ie een error ofzo? Kortom: Wees eens iets duidelijker
Geplaatst: 15 oktober 201212 jaren comment_1971514 hij geeft niks aan, als ik op installeren druk, dan gaat de installatie weg en laad hij niet meer
Geplaatst: 15 oktober 201212 jaren comment_1971520 nee dat heb ik nog niet geprobeerd. maar hoe moet dat?
Geplaatst: 15 oktober 201212 jaren comment_1971522 Ga naar je CD-drive. Daar staat iets van setup.exe, install,exe of iets dergelijks. Klik dan met je rechtermuisknop op de .exe en selecteer: Als administrator uitvoeren
Geplaatst: 15 oktober 201212 jaren comment_1971530 Ik neem aan dat je hem dus illigaal hebt, want legale ETS installatie's doen het gewoon vloeiend.
Geplaatst: 15 oktober 201212 jaren comment_1971553 Ik neem aan dat je hem dus illigaal hebt, want legale ETS installatie's doen het gewoon vloeiend. Het is wel windows Vista he, ik bedoel als het daar niet op werkt hoeft het niet meteen illegaal te zijn ...
Geplaatst: 15 oktober 201212 jaren comment_1971594 Het spel heb ik uit het winkel gekcht, en nee natuurlijk niet ik heb het niet illegaal Ik denk dat ik een nieuwe spel moet kopen uit de winkel. Want eerst deed hij het wel. Maar ik had het perongeluk verwijdert, eb nu wil hij niet meer installeren. >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<
Goedendag,
Ik heb sinds vandaag een probleem,
ik heb vandaag windows 7 ultimate 64Bit Versie geinstalleerd (Legitieme CD) en nu wil ik dus Euro Truck Simulator spelen maar die werkt niet :S
Ik krijg de volgende error:
In Windows XP SP3 uitvoeren met Administrator uitvoeren enz werkt alllemaal niet hij blijft de zelfde error geven
PS: Ik heb 64bit geinstalleerd zodat ik mijn 4GB Werkgeheugen kan gebruiken IPV 3 GB
Iemand Tips??
Alvast Bedankt,
BiglifeRPG