Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA SA uitgespeeld maar wel blokkades

Hallo iedereen,

kheb al eens eerder een onderwerp hierover opgestart maar toen werd het probleem niet opgelost. Daarom probeer ik het nog maar een keer. Ik heb de hele storyline uitgespeeld maar er zijn nog steeds wegblokkades op de bruggen naar Las Venturas. Eerst was dat niet zo, maar nu weer wel en ik weet niet wanneer die er weer gekomen zijn. Ik kan hierdoor bepaalde dingen niet doen die nodig zijn om de 100% te halen. Kan iemand mij helpen?

Featured Replies

Heb je toevalligs mods geinstalleerd?

• Author

Alleen New Great Effects (betere effecten en zo). Zou dat uitmaken?

Alleen New Great Effects (betere effecten en zo). Zou dat uitmaken?

Waarschijnlijk wel, misschien is dat de oorzaak van de bug waardoor de blokkades (weer) verschijnen. Verwijder de mod en installeer SA even opnieuw, wellicht zal dit je probleem verhelpen. Succes ermee!

heb je de vliegschool en alles wel gedaan dan? want ik denk dat je eerst de driving school moet halen als je die nog niet gedaan hebt.

• Author

heb je de vliegschool en alles wel gedaan dan? want ik denk dat je eerst de driving school moet halen als je die nog niet gedaan hebt.

Ik heb de driving school al helemaal afgerond. Maar dat heeft er nix mee te maken denk ik.

Dat is een glitch. Je kan je savegame proberen te repareren met behulp van deze glitch repair tool. Vink de optie Barriers aan. Maak voor alle zekerheid wel eerst een backup van je huidige savegame.

• Author

Dat is een glitch. Je kan je savegame proberen te repareren met behulp van deze glitch repair tool. Vink de optie Barriers aan. Maak voor alle zekerheid wel eerst een backup van je huidige savegame.

Heel erg bedankt :tu: ! De blokkades zijn weg en ik kan weer de 100% halen