Geplaatst: 25 mei 201114 jaren comment_1842928 Hey Hallo, Ik heb ff een vraag. Gisteren heb ik de LCPD first responders mod geinstalleerd. daarna heb ik de Nederlandse politie golf geimporteerd in de voertuigen lijst. sinsdien werkt de sirene nog wel, alleen heb ik geen zwaailicht bijzonder irritant. misschien ligt het aan de mod misschien is het te verhelpen.. iemand enig idee?? Greetz Druif
Geplaatst: 25 mei 201114 jaren comment_1842938 Verwijder de mod, als het zwaailicht dan terug werkt weet je waar het aan ligt. Topic verplaatst naar Modding forum.
Geplaatst: 25 mei 201114 jaren Auteur comment_1842944 Verwijder de mod, als het zwaailicht dan terug werkt weet je waar het aan ligt. Topic verplaatst naar Modding forum. Werkelijk waar had ik zelf ook kunnen bedenken.. Thnx
Hey Hallo,
Ik heb ff een vraag.
Gisteren heb ik de LCPD first responders mod geinstalleerd. daarna heb ik de Nederlandse politie golf geimporteerd in de voertuigen lijst.
sinsdien werkt de sirene nog wel, alleen heb ik geen zwaailicht bijzonder irritant.
misschien ligt het aan de mod misschien is het te verhelpen.. iemand enig idee??
Greetz Druif