Jump to content
Geplaatst:
comment_1844113

World of Tanks

Uitgever: Wargaming.net

Ontwikkelaar: Wargaming.net

Genre: War

Platform: Computer

Release: 2008 - heden

Downloadbaar: ja

multiplayer: Alleen multiplayer

Aantal spelers: 15 per team in totaal 30

Hallo,

Ik speel World of Tanks al een tijdje en vind het een gaaf spel voor een gratis game. Je kunt het downloaden en de bedoeling er van is van een klein tankje naar de grootste tanks te komen.

Er zijn 5 soorten tanks genaamd:

Light tanks

Medium tanks

Heavy tanks

Tank destroyers

Self proppeled guns

Light tanks:

Light tanks zijn de tanks waar je meestal mee begint, niet iedereen vind ze even leuk.

Light tanks zijn goedkoop maar hebben daarom ook nog niet zo'n zware 'guns' erop zitten.

Medium tanks:

Bij deze tanks gaat het vooral om het scouten omdat ze snel zijn, ze hebben een aardig schot maar zijn toch minder krachtig als Heavy tanks.

Heavy tanks:

Veel Heavy tanks zijn sloom, ze zijn echter wel sterk en spelen ook een soort hoofdrol in het spel.

Tank destroyers:

Deze tanks hebben vaak geen koepel (USA tanks meestal wel), dit zijn tanks waarbij je op een plekje gaat zitten en wachten tot de vijand zich laat zien. Ze hebben een van de meeste krachtigste guns maar zijn vaak in het nadeel als er vijandelijke tanks in de buurt komen.

Self propelled guns:

Dit zijn hele speciale tanks van deze tanks is het de bedoeling om bij je basis te blijven en andere tanks te assisteren door de vijand van uit de lucht te beschieten.

http://www.youtube.c...cnvbepy19U&hd=1

Update 8.0 die deze maand wordt verwacht:

Tanktrees:

ussr__full%28eng%29.jpg

germany_tree_full%28eng%29.jpg

usa_tree_full%28eng%29.jpg

french_tree_full%28eng%29_for_book.jpg[

Link naar de downloadsite:

Klik

[table=header]GTAF Naam|WoT naam

Commando|RoyalViperX (EU)

Djmaddox|djmaddox (USA)

Svenie|Svenie92 (USA)

Bassieboy35|BasNL (EU)

Myron.b|Empressia (EU)

Lord-Vortex| iiDEADMAU5 (USA)

Tomato|Tommytoe (EU)[/table]

Bewerkt: door Bassieboy35

• Reacties 991
  • Bezichtigingen 104.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1865541

Dat is het probleem we hadden 2 pc's die van me ouders en me broer en 1 voor mij kort nadat ik mijne had gekocht ging die andere kapot sindsdien hebben we alleen mijn pc echt triest heb ik hem helemaal zelf betaald maakt iedereen er gebruik van en me ouders kopen ook nog geen eens een nieuwe.

Geplaatst:
comment_1865861

lawl, tja mits je ouders niet genoeg geld voor een nieuwe PC hebben ( ik heb atm ook geen geld voor een nieuwe pc ( naja spaar voor nieuwe auto :puh: ) , en mijn pa en ma ook niet, dus gaat er hier 1 kapot, dan hebben we ook een probleem :puh: )

zou ik er toch wat van zeggen. Ik zie het al zo voor me dat mijn ouders op mijn (gaming-)PC gaan zitten en gamen :schater: ( sorry ff binnenpretje :bonk: )

maar goed ff serieus, het is en blijft ofc. jouw PC, dus het recht ligt bij jou ( en ja, het is en blijft de stroom van je pa/ma ( standaard argument ))

---- ontopic:

in de nieuwe patch gaan ze platoons voor 2 personen gratis maken, dus dat is wel nice :tu:

Geplaatst:
comment_1869538

tja, da's part of the concept eh... zo speel je nu nog een game die nog niet af is, wat je bij een betaalde game wel doet ofc.

zo moet je hier voor extratjes betalen, en dat moet je met een betaalde game niet...

maar inderdaad er zijn wel een aantal nieuwe maps...

ik heb ook in die test-server gezeten en daar de nieuwe patch gespeeld... en daar zit ook een leuke nieuwe map tussen en mooie nieuwe tanks ( bijv tiger (p) )

Geplaatst:
comment_1869780

Download duurt nogal lang vindt je niet :ch:

Hangt ervan af of je de Europese of Amerikaanse client aan het downloaden bent. Hoe dan ook, voor een mooi gratis spel als dit moet je het geduld kunnen opbrengen om te wachten. Bekijk ondertussen misschien de tutorial filmpjes op hun website, zodat je, wanneer het downloaden is voltooid meteen aan de slag kunt.

Geplaatst:
comment_1869851

ik vraag me af of dat WoWarplanes wat wordt... een (simulator-)Rpg met tanks is een stuk makkelijker, dan met vliegtuigen... met name betreft handling; dat maakt bij tanks weinig uit (het is en blijft toch een log ding), maar bij vliegtuigen is dat heel anders.

Ook ben ik benieuwd of ze dan een cockpit-view erin doen ( of een ander soort van 1st person view ) en hoe de damage models worden ( net zoals WoT, dat je via een bepaalde hoek moet schieten... of dat je crits kan krijgen op bijv. de rudders )

Geplaatst:
comment_1869898

Ik heb zelf veel WoT gedaan met een vriend. Ik had altijd zo'n hele snelle waarmee ik iedereen backstabde en zon lomp ding dat niet harder ging dan 26km/u maar wel alles rapede.

dat backstabben is inderdaad wel leuk als je met een groepje bent... 3 meds bijv :puh:

ikzelf zit nu nog steeds in de KV-IS4 Heavy Line, dat vind ik het mooiste :D

( al mis ik mijn oude goude 279mm turret armor van de T29 :D )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.