Jump to content
Geplaatst:
comment_1844113

World of Tanks

Uitgever: Wargaming.net

Ontwikkelaar: Wargaming.net

Genre: War

Platform: Computer

Release: 2008 - heden

Downloadbaar: ja

multiplayer: Alleen multiplayer

Aantal spelers: 15 per team in totaal 30

Hallo,

Ik speel World of Tanks al een tijdje en vind het een gaaf spel voor een gratis game. Je kunt het downloaden en de bedoeling er van is van een klein tankje naar de grootste tanks te komen.

Er zijn 5 soorten tanks genaamd:

Light tanks

Medium tanks

Heavy tanks

Tank destroyers

Self proppeled guns

Light tanks:

Light tanks zijn de tanks waar je meestal mee begint, niet iedereen vind ze even leuk.

Light tanks zijn goedkoop maar hebben daarom ook nog niet zo'n zware 'guns' erop zitten.

Medium tanks:

Bij deze tanks gaat het vooral om het scouten omdat ze snel zijn, ze hebben een aardig schot maar zijn toch minder krachtig als Heavy tanks.

Heavy tanks:

Veel Heavy tanks zijn sloom, ze zijn echter wel sterk en spelen ook een soort hoofdrol in het spel.

Tank destroyers:

Deze tanks hebben vaak geen koepel (USA tanks meestal wel), dit zijn tanks waarbij je op een plekje gaat zitten en wachten tot de vijand zich laat zien. Ze hebben een van de meeste krachtigste guns maar zijn vaak in het nadeel als er vijandelijke tanks in de buurt komen.

Self propelled guns:

Dit zijn hele speciale tanks van deze tanks is het de bedoeling om bij je basis te blijven en andere tanks te assisteren door de vijand van uit de lucht te beschieten.

http://www.youtube.c...cnvbepy19U&hd=1

Update 8.0 die deze maand wordt verwacht:

Tanktrees:

ussr__full%28eng%29.jpg

germany_tree_full%28eng%29.jpg

usa_tree_full%28eng%29.jpg

french_tree_full%28eng%29_for_book.jpg[

Link naar de downloadsite:

Klik

[table=header]GTAF Naam|WoT naam

Commando|RoyalViperX (EU)

Djmaddox|djmaddox (USA)

Svenie|Svenie92 (USA)

Bassieboy35|BasNL (EU)

Myron.b|Empressia (EU)

Lord-Vortex| iiDEADMAU5 (USA)

Tomato|Tommytoe (EU)[/table]

Bewerkt: door Bassieboy35

• Reacties 991
  • Bezichtigingen 104.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1946672

Maar als je tank kapot is, moet je wel weer credits uitgeven...

Niet in training he. :puh:

Ik zal misschien binnenkort wel even een kleine 'guide' maken of er eentje zoeken dan kunnen de 'nieuwelingen' snel het spel leren, want het is een moeilijk spel op het begin. Later went dat wel ;).

Je kan het ook uitleggen aan de mensen als ze iets niet begrijpen..

Ik heb nog 2 leuke video's gevonden.

Geplaatst:
comment_1946689

Maar als je tank kapot is, moet je wel weer credits uitgeven...

Niet in training he. :puh:

Ik zal misschien binnenkort wel even een kleine 'guide' maken of er eentje zoeken dan kunnen de 'nieuwelingen' snel het spel leren, want het is een moeilijk spel op het begin. Later went dat wel ;).

Je kan het ook uitleggen aan de mensen als ze iets niet begrijpen..

@training: alleen de kogels betaal je

@guide: inderdaad, die zijn er ook op het internet :puh: en het went snel ^_^

vind die franse td's en arties maar apart trouwens :clown:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1947086

Gewoon shift ;), zonder die zogeheten 'arty-modus' zou een arty niets in het spel zijn :puh:, let er wel goed op dat je het rondje zo klein mogelijk krijgt en op het rode, gele/oranje of groene pijltje hoef je hier niet echt te letten bij hogere tiers want die penetreren meestal altijd, maar de meeste schade zal worden aangedaan op de plekken waar je normaal ook zou richten met een Heavy tank of iets dergelijks ;).

Geplaatst:
comment_1947147

Ik heb al een paar dagen Lorraine 40t echt een cool ding. :)

Alleen ik moet hem nog max. upgraden.

Ik heb een vraag over de SU-152:

Wat zal beter zijn, de stock gun en dan met HE schieten of de tier 8 gun en dan met AP schieten?

Ik schoot met de stock gun HE kogels en ik maakte goede penetratie ermee.

Geplaatst:
comment_1947227

Ik heb al een paar dagen Lorraine 40t echt een cool ding. :)

Alleen ik moet hem nog max. upgraden.

Ik heb een vraag over de SU-152:

Wat zal beter zijn, de stock gun en dan met HE schieten of de tier 8 gun en dan met AP schieten?

Ik schoot met de stock gun HE kogels en ik maakte goede penetratie ermee.

hangt van je speelstijl af, het is de standaard sniper, of thumper keuze :puh:

Ikzelf schiet liever met de 122mm D-25 | 175mm pen, omdat ik daar al een lange tijd mee gewend ben om te schieten en ik onderhand precies weet wat je kan en niet kan penetreren met die gun :puh:

Aan de andere kant kan je ook beter met de 152mm schieten, omdat de isu ook zo'n soort gun heeft ( maar dan met 286mm pen :puh: )

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1947249

Ik heb eindelijk mijn eerste tier 5 tank, ben ik van die stomme M3 Lee vanaf. kheb nu een T1 heavy

Is er hier toevallig iemand die een clan heeft gestart waar ik in mag?

mijn ingame acc is "Tommytoe"

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.