Jump to content
Geplaatst:
comment_1844113

World of Tanks

Uitgever: Wargaming.net

Ontwikkelaar: Wargaming.net

Genre: War

Platform: Computer

Release: 2008 - heden

Downloadbaar: ja

multiplayer: Alleen multiplayer

Aantal spelers: 15 per team in totaal 30

Hallo,

Ik speel World of Tanks al een tijdje en vind het een gaaf spel voor een gratis game. Je kunt het downloaden en de bedoeling er van is van een klein tankje naar de grootste tanks te komen.

Er zijn 5 soorten tanks genaamd:

Light tanks

Medium tanks

Heavy tanks

Tank destroyers

Self proppeled guns

Light tanks:

Light tanks zijn de tanks waar je meestal mee begint, niet iedereen vind ze even leuk.

Light tanks zijn goedkoop maar hebben daarom ook nog niet zo'n zware 'guns' erop zitten.

Medium tanks:

Bij deze tanks gaat het vooral om het scouten omdat ze snel zijn, ze hebben een aardig schot maar zijn toch minder krachtig als Heavy tanks.

Heavy tanks:

Veel Heavy tanks zijn sloom, ze zijn echter wel sterk en spelen ook een soort hoofdrol in het spel.

Tank destroyers:

Deze tanks hebben vaak geen koepel (USA tanks meestal wel), dit zijn tanks waarbij je op een plekje gaat zitten en wachten tot de vijand zich laat zien. Ze hebben een van de meeste krachtigste guns maar zijn vaak in het nadeel als er vijandelijke tanks in de buurt komen.

Self propelled guns:

Dit zijn hele speciale tanks van deze tanks is het de bedoeling om bij je basis te blijven en andere tanks te assisteren door de vijand van uit de lucht te beschieten.

http://www.youtube.c...cnvbepy19U&hd=1

Update 8.0 die deze maand wordt verwacht:

Tanktrees:

ussr__full%28eng%29.jpg

germany_tree_full%28eng%29.jpg

usa_tree_full%28eng%29.jpg

french_tree_full%28eng%29_for_book.jpg[

Link naar de downloadsite:

Klik

[table=header]GTAF Naam|WoT naam

Commando|RoyalViperX (EU)

Djmaddox|djmaddox (USA)

Svenie|Svenie92 (USA)

Bassieboy35|BasNL (EU)

Myron.b|Empressia (EU)

Lord-Vortex| iiDEADMAU5 (USA)

Tomato|Tommytoe (EU)[/table]

Bewerkt: door Bassieboy35

• Reacties 991
  • Bezichtigingen 104.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1870400

hoe heten jullie ingame? dan kan ik jullie toevoegen :puh:

mijn ingame name is: RoyalViperX , dus dan weet je dat ik het ben als je wordt toegevoegd door " RoyalViperX " ^_^

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1870819

ja bedoel ook Svenie en djmaddox

by the way... wij hebben nog niet samen gespeeld hoor, ik denk dat je je verward :bonk::puh:

( misschien zonder dat ik het wist :puh: )

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1870826

ja bedoel ook Svenie en djmaddox

by the way... wij hebben nog niet samen gespeeld hoor, ik denk dat je je verward :bonk::puh:

( misschien zonder dat ik het wist :puh: )

Mijn ingame naam is djmaddox, geloof ik. Als die niet werkt djmaddox1 of djmaddox2 of djmaddoxdjmaddox :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1870883

Dit is dus dat ik krijg als ik WoT probeer op te starten:

WoTBug.png

Er staat op als je het niet kan lezen:

"Kan geen toegang geven top het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen tot het item."

Iemand die hier misschien een oplossing weet

Nog even voor de duidelijkheid mijn vader speelt dit spel ook op zijn PC account maar als ik het spel nu overnieuw zou downloaden en installeren kan hij het dus niet meer spelen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1874958

Dit is dus dat ik krijg als ik WoT probeer op te starten:

WoTBug.png

Er staat op als je het niet kan lezen:

"Kan geen toegang geven top het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen tot het item."

Iemand die hier misschien een oplossing weet

Nog even voor de duidelijkheid mijn vader speelt dit spel ook op zijn PC account maar als ik het spel nu overnieuw zou downloaden en installeren kan hij het dus niet meer spelen.

ik denk dat de game geinstalled is in een map die niet gedeeld wordt door iedere gebruiker geopend kan worden probeer de map eens in de Programfiles (x86) te zetten...

anders moet je gewoon op zijn windows account inloggen, en dan op jouw (game) account inloggen...

hoe heet jij eigenlijk ingame? ( staat ook nog niet in de hoofdpost )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.