Jump to content
Geplaatst:
comment_1844113

World of Tanks

Uitgever: Wargaming.net

Ontwikkelaar: Wargaming.net

Genre: War

Platform: Computer

Release: 2008 - heden

Downloadbaar: ja

multiplayer: Alleen multiplayer

Aantal spelers: 15 per team in totaal 30

Hallo,

Ik speel World of Tanks al een tijdje en vind het een gaaf spel voor een gratis game. Je kunt het downloaden en de bedoeling er van is van een klein tankje naar de grootste tanks te komen.

Er zijn 5 soorten tanks genaamd:

Light tanks

Medium tanks

Heavy tanks

Tank destroyers

Self proppeled guns

Light tanks:

Light tanks zijn de tanks waar je meestal mee begint, niet iedereen vind ze even leuk.

Light tanks zijn goedkoop maar hebben daarom ook nog niet zo'n zware 'guns' erop zitten.

Medium tanks:

Bij deze tanks gaat het vooral om het scouten omdat ze snel zijn, ze hebben een aardig schot maar zijn toch minder krachtig als Heavy tanks.

Heavy tanks:

Veel Heavy tanks zijn sloom, ze zijn echter wel sterk en spelen ook een soort hoofdrol in het spel.

Tank destroyers:

Deze tanks hebben vaak geen koepel (USA tanks meestal wel), dit zijn tanks waarbij je op een plekje gaat zitten en wachten tot de vijand zich laat zien. Ze hebben een van de meeste krachtigste guns maar zijn vaak in het nadeel als er vijandelijke tanks in de buurt komen.

Self propelled guns:

Dit zijn hele speciale tanks van deze tanks is het de bedoeling om bij je basis te blijven en andere tanks te assisteren door de vijand van uit de lucht te beschieten.

http://www.youtube.c...cnvbepy19U&hd=1

Update 8.0 die deze maand wordt verwacht:

Tanktrees:

ussr__full%28eng%29.jpg

germany_tree_full%28eng%29.jpg

usa_tree_full%28eng%29.jpg

french_tree_full%28eng%29_for_book.jpg[

Link naar de downloadsite:

Klik

[table=header]GTAF Naam|WoT naam



Commando|RoyalViperX (EU)

Djmaddox|djmaddox (USA)

Svenie|Svenie92 (USA)

Bassieboy35|BasNL (EU)

Myron.b|Empressia (EU)

Lord-Vortex| iiDEADMAU5 (USA)

Tomato|Tommytoe (EU)[/table]

Bewerkt: door Bassieboy35

  • Reacties 991
  • Bezichtigingen 104.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1953563

Of zoals ik op de vorige pagina al zei, de website van World of Tanks goed in de gaten houden en kijken of er geen speciale acties gepland staan. Met mijn Stug, die afgelopen weekend dubbele credits opbracht heb ik ongeveer 1,1 miljoen credits gehaald. Dergelijke acties omvatten meestal ook kortingen op de prijzen van verschillende tanks. Als je geluk hebt zit de KV-1S erbij en kan je hem 50% goedkoper bemachtigen.

Aangezien ik de standaard voices van mijn tankcrew nogal beu gehoord was en ik een grote fan van Company of Heroes ben, heb ik de COH voice-pack voor het spel gedownload. Geïnteresseerden kunnen een voorbeeld van deze pack hier horen/zien:

http://www.youtube.com/watch?v=OcMZ-pfudRg

Geplaatst:
comment_1953594

Zag er leuk uit, ben wel eens benieuwd hoe dat bij de Russen is :puh:. Alleen weet ik niet goed hoe je mods bij WoT moet installeren :N.

Aangezien er in de originele versie van COH geen Russische eenheden zitten, heb je dus ook geen Russische voices die je kunt gebruiken. Enkel die van de Wehrmacht, Amerikanen, Britten en de Panzer Elite. Het enige nadeel is dat wanneer je bijvoorbeeld het voice pakket van de Amerikanen download, je deze voices hoort op al je tanks, dus ook op de Russische, Franse en Duitse. Aangezien ik vooral met Duitse tanks speel vind ik dat niet zo storend.

Mocht je zo'n voice pakket willen downloaden, dan leg ik je wel even uit hoe je hem moet installeren. Dit duurt hoogstens 5 minuten.

Geplaatst:
comment_1954343

maar even weer op de testserver spelen dan :clown: ik heb gewoon niet de moed en de wil om maximaal 2000 xp / 40k credits in een match te halen en gemiddeld 800xp 15k credits :bonk:

kijkt uit naar 200 extra health op de Maus en +100 HP

+5% to accuracy op de E-100 en natuurlijk de 15% minder repair kosten voor mijn KV-3tje voor als ik weer eens een potje (op de normale server) speel :puh: ( ook krijgt ie ietsje meer durability ( 1400 HP met top turret ) , wat mij in twijfel brengt om de kv-3 niet gewoon voor ever te houden :D )

post-2240-134659913869.jpg

post-2240-134653659734.jpg

post-2240-0-18228900-1355538832.jpgpost-2240-0-04130800-1355757109_thumb.jpg

post-2240-134629810878.png

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1954348

Beide voertuigen al getest, maar was van beiden niet zo onder de indruk, de SuperPershing heeft niet echt een goede acceleratie, dus is het moeilijk om snel te gaan, gun is ook niet zo spectaculair. De enigste verbazing was eigenlijk de draaisnelheid van de tank zelf, maar de turret is ook weer niet zo snel in draaien.

Over de Dicker Max kan ik niet echt veel zeggen, ik heb al de Churhcill en dan een premium tank van 1 tier hoger vind ik het niet zo waard, mijn conclusie is voorlopig wachten op de Type 59.

Ben overigens niet zo lang op de testserver geweest, heb 1 van de nieuwe Maps gehad, port, erg leuke map, veel bebouwing en de échte wegen/bruggen zijn ook wel vet.

Weet iemand wat dit precies inhoud? Kan er maar niet opkomen en vertalen werkt ook niet:

IS-4:

Increased vehicle durability

Decreased dispersion for 122 mm М62-Т2 gun on turning the turret

Geplaatst:
comment_1954487

IS-4:

Increased vehicle durability => vergrote voertuig duurzaamheid (grotere overlevingskans, heeft wss meer health gekregen :puh:)

Decreased dispersion for 122 mm М62-Т2 gun on turning the turret -> kleinere spreiding voor de 122 M62-T2, wanneer je de turret beweegt :tu:

je moet de Super Pershing ook meer als een heavy zien ( hij is slomer dan de kv5 / Lowe ), en met spaced armor, goede ( type 59 ) matchmaking is het een goede tank, speel het alleen niet als med-tank

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1954488

Als je crew en meer bepaald je gunner 100% is, dan valt die inaccuraatheid best wel mee.

Dat gezeik van inaccuratesse van de Ruskies vind ik inderdaad overdreven in de meeste gevallen. Vooral als je bedenkt dat de meeste gevechten niet op grote afstanden plaatsvinden. Maargoed, ik "snipe" zelfs met de KV-2's 152mm als de situatie het nodig acht, en zelfs dat ding raakt vaker wel dan niet op grote afstanden.

gevechten vinden op alle afstanden plaats, het hangt van je speelstijl af voor welke afstand je kiest :puh: ... met de 152mm KV-2 (0.6 acc ) gaan snipen is gekkenwerk, zijn effectiviteit haal je het meest als 2nd line tank ( achter de toptiers, in en uit cover ), aangezien je 20 seconden moet herladen en andere toptiers lekker kan disabelen :sigaar:.

Zou je denken in de meeste tanks, maar het tegendeel is soms waar. Je kunt op bijna alle maps niet volledig kiezen op welke afstand je het nu eens gaat benaderen, aangezien je afhankelijk bent van waar de tegenstander heen gaat. Soms wel, vaak in de vorm van een bepaalde zijde kiezen die zich meer leent aan het een dan aan het ander. Maar de meeste maps hebben enkele zogenaamde choke points waar iedereen op afgaat. Het is heel goed te merken met Panther en z'n 7.5cm L/100. Vaak verliest 'ie een deel van z'n effectiviteit door doordat de meeste andere tanks een peek-a-boo spelletje gaan spelen en daarmee jouw ROF naar hun eigen verlagen. Ruinberg is een goed voorbeeld, het grote open veld lijkt leuk voor snipers, maar in praktijk is het waardeloos. Juist omdat men weet dat ze in het open veld niet veel kunnen zoeken ze de rand op van de map waar huizen zijn, of gaan ze de stad in.

En ik weet overigens hoe je de KV-2 gebruikt moet worden, en zeg juist dat de M-10 niet zo inaccuraat is als 'ie op papier lijkt. Gezien de distributie die WoT gebruikt vallen velen van je schoten nog altijd redelijk dicht in het midden. Nu helpt het natuurlijk ook dat het geen reet uitmaakt waar zo'n 152mm shell neerkomt, iets wat bij AP-rounds wel het geval is, maar in de praktijk neem ik nog wel eens wat risky shots die zo'n 50/50 kans hebben om alsnog doel te raken. Leuke van zo'n HE-lobber is dat je door de hoge baan soms tanks over een kleine heuvel kunt raken. Is aan te raden met wat kleinere howitzers als de (Jumbo) Sherman's 105, of de 10,5cm van de Hetzer. :sigaar:

Denk dat "vehicle durability" meer heeft te maken met armor of de HP status van modules, en niet zomaar HP. Bij enkele andere tanks vermelden ze het in ieder geval expliciet.

Dicker Max heeft overigens awesome gun-depression, en op het officiële forum zag ik eigenlijk alleen maar positieve reacties.. ^^ Lijkt me inderdaad een leuk ding; een wat hogere tier Marder lijkt het wel. Awesome gun, dood wanneer gespot.

Zeker weten. Hoe vond je de Tiger trouwens? Ik hoorde er namelijk meer negatieve dan positieve dingen over.

Meh.. De 8.8cm KwK 43 L/71 is een mooi ding, maar het platform zelf is niet veel soeps. Ook vervelend dat er heel wat mensen zijn die je als een XP/credit piñata zien. Dus dat ze vaak op jou schieten omdat ze weten dat ze door die 100mm heen komen, wat misschien niet zo zeker is als bij die tank naast je. Geef mij maar de T29 als we het over T7 hebben.

Geplaatst:
comment_1954571

Wat ik wel moet vertellen is dat ik de PzIII/IV een leuke tank vind, als je 'm eenmaal helemaal hebt geupgraded dan is hij nog snel ook.

Het hoogste wat ik ermee heb gehaalt is 5 kills :)

Daarnet heb ik nog een peloton gedaan met iemand, en ik had 4 kills alleen overdreven weinig verdiend.

Maar ik denk dat ik al weet waar het door komt.

Overwinning!

Gevecht: Klif zondag 15 juli 2012 16:00:45

Voertuig: PzKpfw III/IV

Ervaring ontvangen: 552 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 28)

Credits ontvangen: 7786 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 3690)

Bewerkt: door MisterDM

Geplaatst:
comment_1954580

Zou je denken in de meeste tanks, maar het tegendeel is soms waar. Je kunt op bijna alle maps niet volledig kiezen op welke afstand je het nu eens gaat benaderen, aangezien je afhankelijk bent van waar de tegenstander heen gaat. Soms wel, vaak in de vorm van een bepaalde zijde kiezen die zich meer leent aan het een dan aan het ander. Maar de meeste maps hebben enkele zogenaamde choke points waar iedereen op afgaat. Het is heel goed te merken met Panther en z'n 7.5cm L/100. Vaak verliest 'ie een deel van z'n effectiviteit door doordat de meeste andere tanks een peek-a-boo spelletje gaan spelen en daarmee jouw ROF naar hun eigen verlagen. Ruinberg is een goed voorbeeld, het grote open veld lijkt leuk voor snipers, maar in praktijk is het waardeloos. Juist omdat men weet dat ze in het open veld niet veel kunnen zoeken ze de rand op van de map waar huizen zijn, of gaan ze de stad in.

dan ga jij als panter-sniper met je wolfpack de andere kant op, arties en TD's irriteren :puh: Ook pak je als sniper niet iemand, die een peekaboo spelletje speelt, maar juist de tanks die los staan/gaan. Mocht je wel tegenover een peek-a-boo situatie komen, dan kan je ( vooral met bijvoorbeeld de 88/71 ) een peek-a-boo'er makkelijk vastzetten door op zn tracks te schieten ^_^ en zelf kan je natuurlijk ook goed peek-a-boo spel spelen in de stad( dan spreek ik over de toptier TD's zoals de JagdTiger ). Juist als sniper kan je nog best wat doen in die peek-a-boo situaties ( waarbij je bijvoorbeeld met de 175mm pen 0.45 acc , 122mm gun weinig te zoeken hebt ( dat is meestal de peek-a-boo'er :puh: ))

En ik weet overigens hoe je de KV-2 gebruikt moet worden, en zeg juist dat de M-10 niet zo inaccuraat is als 'ie op papier lijkt. Gezien de distributie die WoT gebruikt vallen velen van je schoten nog altijd redelijk dicht in het midden. Nu helpt het natuurlijk ook dat het geen reet uitmaakt waar zo'n 152mm shell neerkomt, iets wat bij AP-rounds wel het geval is, maar in de praktijk neem ik nog wel eens wat risky shots die zo'n 50/50 kans hebben om alsnog doel te raken. Leuke van zo'n HE-lobber is dat je door de hoge baan soms tanks over een kleine heuvel kunt raken. Is aan te raden met wat kleinere howitzers als de (Jumbo) Sherman's 105, of de 10,5cm van de Hetzer. :sigaar:

Het maakt wel degelijk uit waar je 152mm shell neerkomt natuurlijk, het kan soms wel 300-600 damage per schot schelen, waar je een tank raakt ( denk aan een situatie tegen een tiger 2, je kan em op zn voorkant ploffen, maar veel damage doet het niet (maar 300 damage ofzo ), tik je em bij zijn engine, dan kan het oplopen tot 1000 damage ), bezef dat het ook niet een tank is die drna weer zo'n schot kan leveren, je moet echt 20 seconden wachten...

met een 105 kan je wel wat meer de afstanden opzoeken, hij is meer accuraat, schiet sneller en je speelt dan ook meestal tegen wat mindere ( max tier 6 )tanks

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.