Jump to content
Geplaatst:
comment_1844113

World of Tanks

Uitgever: Wargaming.net

Ontwikkelaar: Wargaming.net

Genre: War

Platform: Computer

Release: 2008 - heden

Downloadbaar: ja

multiplayer: Alleen multiplayer

Aantal spelers: 15 per team in totaal 30

Hallo,

Ik speel World of Tanks al een tijdje en vind het een gaaf spel voor een gratis game. Je kunt het downloaden en de bedoeling er van is van een klein tankje naar de grootste tanks te komen.

Er zijn 5 soorten tanks genaamd:

Light tanks

Medium tanks

Heavy tanks

Tank destroyers

Self proppeled guns

Light tanks:

Light tanks zijn de tanks waar je meestal mee begint, niet iedereen vind ze even leuk.

Light tanks zijn goedkoop maar hebben daarom ook nog niet zo'n zware 'guns' erop zitten.

Medium tanks:

Bij deze tanks gaat het vooral om het scouten omdat ze snel zijn, ze hebben een aardig schot maar zijn toch minder krachtig als Heavy tanks.

Heavy tanks:

Veel Heavy tanks zijn sloom, ze zijn echter wel sterk en spelen ook een soort hoofdrol in het spel.

Tank destroyers:

Deze tanks hebben vaak geen koepel (USA tanks meestal wel), dit zijn tanks waarbij je op een plekje gaat zitten en wachten tot de vijand zich laat zien. Ze hebben een van de meeste krachtigste guns maar zijn vaak in het nadeel als er vijandelijke tanks in de buurt komen.

Self propelled guns:

Dit zijn hele speciale tanks van deze tanks is het de bedoeling om bij je basis te blijven en andere tanks te assisteren door de vijand van uit de lucht te beschieten.

http://www.youtube.c...cnvbepy19U&hd=1

Update 8.0 die deze maand wordt verwacht:

Tanktrees:

ussr__full%28eng%29.jpg

germany_tree_full%28eng%29.jpg

usa_tree_full%28eng%29.jpg

french_tree_full%28eng%29_for_book.jpg[

Link naar de downloadsite:

Klik

[table=header]GTAF Naam|WoT naam

Commando|RoyalViperX (EU)

Djmaddox|djmaddox (USA)

Svenie|Svenie92 (USA)

Bassieboy35|BasNL (EU)

Myron.b|Empressia (EU)

Lord-Vortex| iiDEADMAU5 (USA)

Tomato|Tommytoe (EU)[/table]

Bewerkt: door Bassieboy35

• Reacties 991
  • Bezichtigingen 104.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1975095

Heb net een grappig filmpje gevonden op Youtube van Hitler over WorldofTanks. :puh:

Hij wordt boos omdat die opnieuw moet beginnen met WoT en omdat die veel geld moet uitgeven aan een tank.

Ik snap niet waarom hij een Amerikaanse heavy/medium wilt kopen, waarom zou hij dat doen?

Als je een Duitser bent kan je toch beter een Löwe kopen of niet dan? xD

Bewerkt: door MisterDM

Geplaatst:
comment_1975114

Hij had op de BETA versie volgens mij ook een KV-3 , toen dacht ik: waarom heb je geen Tiger omdat je een Duitser bent?

Overigens nog maar 2,5 XP voor Batchat en ongeveer 60.000 credits ervoor. Ga ooit nog wel een keer premium kopen zodat ik veel tanks nieuw kan krijgen.

Geplaatst:
comment_1975981

Heb net een grappig filmpje gevonden op Youtube van Hitler over WorldofTanks. :puh:

*media*

Hij wordt boos omdat die opnieuw moet beginnen met WoT en omdat die veel geld moet uitgeven aan een tank.

Ik snap niet waarom hij een Amerikaanse heavy/medium wilt kopen, waarom zou hij dat doen?

Als je een Duitser bent kan je toch beter een Löwe kopen of niet dan? xD

Die heeft ie natuurlijk allemaal al, die Amerikaanse tanks wilt ie gewoon hebben om de vijandelijke technologie te bestuderen :clown:

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1976228

Een vriend van mij zit op Amerikaanse server en wilt naar de Europese server maar hij wilt zijn tanks niet kwijtraken,is het mogelijk om over te gaan naar een andere server zonder opnieuw te hoeven beginnen.

Geplaatst:
comment_1976241

Een vriend van mij zit op Amerikaanse server en wilt naar de Europese server maar hij wilt zijn tanks niet kwijtraken,is het mogelijk om over te gaan naar een andere server zonder opnieuw te hoeven beginnen.

Nee, wanneer je van sever veranderd zal je sowieso altijd opnieuw moeten beginnen.

Geplaatst:
comment_1976243

Aah zie dat er hier ook nog steeds gespeeld wordt :) goed om te zien! Je kunt overigens altijd proberen even contact te leggen met de support, meestal doen ze niet zo moeilijk. :)

Heb nog een leuk filmpje gemaakt voor de liefhebber:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uNWHAwKo9ZA

Bewerkt: door Nemean^inf

Geplaatst:
comment_1978443

Net een leuk potje gehad met SU-8, gisteren haalde ik met Type 59 elke keer 50.000 en 78.000 credits binnen.

ictory!

Battle: El Halluf zondag 4 november 2012 18:35:17

Vehicle: SU-8

Experience received: 8.295 (fine for causing damage to allies: 90; x5 for the first victory each day)

Credits received: 50.031 (fine for causing damage to allies: 3.690)

Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Heb ook al de Batchat en spaar nu voor IS-8, en omdat World of Tanks The Golden Joystick Victory heeft gewonnen kregen we 3 dagen premium,daar maak ik natuurlijk gebruik van. Wil ook nog beste gun voor Batchat, ISU-152 en als ik IS-8 hebt daarvoor ook beste gun.

Geplaatst:
comment_1979944

Jah, in die E8 heb je weinig ruimte en in de Maus heb je een complete woonkamer onderhand. :puh:

http://worldoftanks....ese-are-coming/

De Chinese tanks komen eraan, wat vinden jullie hiervan?

Ik vind persoonlijk dat het in de war begint de raken met die tree's, zoals nu zijn de Britten nog geen weken oud en staan de Chinese al op het schema.

Bewerkt: door myron.b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.