Jump to content
Geplaatst:
comment_1844113

World of Tanks

Uitgever: Wargaming.net

Ontwikkelaar: Wargaming.net

Genre: War

Platform: Computer

Release: 2008 - heden

Downloadbaar: ja

multiplayer: Alleen multiplayer

Aantal spelers: 15 per team in totaal 30

Hallo,

Ik speel World of Tanks al een tijdje en vind het een gaaf spel voor een gratis game. Je kunt het downloaden en de bedoeling er van is van een klein tankje naar de grootste tanks te komen.

Er zijn 5 soorten tanks genaamd:

Light tanks

Medium tanks

Heavy tanks

Tank destroyers

Self proppeled guns

Light tanks:

Light tanks zijn de tanks waar je meestal mee begint, niet iedereen vind ze even leuk.

Light tanks zijn goedkoop maar hebben daarom ook nog niet zo'n zware 'guns' erop zitten.

Medium tanks:

Bij deze tanks gaat het vooral om het scouten omdat ze snel zijn, ze hebben een aardig schot maar zijn toch minder krachtig als Heavy tanks.

Heavy tanks:

Veel Heavy tanks zijn sloom, ze zijn echter wel sterk en spelen ook een soort hoofdrol in het spel.

Tank destroyers:

Deze tanks hebben vaak geen koepel (USA tanks meestal wel), dit zijn tanks waarbij je op een plekje gaat zitten en wachten tot de vijand zich laat zien. Ze hebben een van de meeste krachtigste guns maar zijn vaak in het nadeel als er vijandelijke tanks in de buurt komen.

Self propelled guns:

Dit zijn hele speciale tanks van deze tanks is het de bedoeling om bij je basis te blijven en andere tanks te assisteren door de vijand van uit de lucht te beschieten.

http://www.youtube.c...cnvbepy19U&hd=1

Update 8.0 die deze maand wordt verwacht:

Tanktrees:

ussr__full%28eng%29.jpg

germany_tree_full%28eng%29.jpg

usa_tree_full%28eng%29.jpg

french_tree_full%28eng%29_for_book.jpg[

Link naar de downloadsite:

Klik

[table=header]GTAF Naam|WoT naam

Commando|RoyalViperX (EU)

Djmaddox|djmaddox (USA)

Svenie|Svenie92 (USA)

Bassieboy35|BasNL (EU)

Myron.b|Empressia (EU)

Lord-Vortex| iiDEADMAU5 (USA)

Tomato|Tommytoe (EU)[/table]

Bewerkt: door Bassieboy35

• Reacties 991
  • Bezichtigingen 104.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1996510

De KV-5 is en was gewoon een grote weakspot tank :bonk:

kw5x.jpg

Just hit the green spots! De enige tank waar ik gewoon niet bang voor ben als KV-4 ( just stand before him and laugh at your little brother)

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1996529

Nou weet ik dat ik al dit soort reacties kreeg, maar de KV-5 wordt vaak onderschat. KV-5 heeft misschien wel veel weakspots maar is goed te angelen, maar heeft een veel beter matchmaking en fijne gun (als je ervaring met WoT hebt). Daarnaast verdient die ook meer als mijn Löwe. :puh:

Geplaatst:
comment_1996737

Nou weet ik dat ik al dit soort reacties kreeg, maar de KV-5 wordt vaak onderschat. KV-5 heeft misschien wel veel weakspots maar is goed te angelen, maar heeft een veel beter matchmaking en fijne gun (als je ervaring met WoT hebt). Daarnaast verdient die ook meer als mijn Löwe. :puh:

Je kan die tank draaien wat je wilt, maar dat ronde turretje blijft alsnog in mijn vizier :D

Al begrijp ik het wel, immers gebruik je ongeveer dezelfde tactieken als bij de KV-4. Alleen zit er een grote weakspot, heeft ie een mindere gun, verdient ie meer, wellicht betere mm en ietsje vlugger.

Geplaatst:
comment_1996848

You're right Commando..

KV-5 heeft een goed pantser, zitten redelijk wel wat weakspots op, is goed te angelen net zoals de KV-4..

Het verschil is dus de gun en dat het een premium tank is..

Geplaatst:
comment_1996857

ja inderdaad. Ps ik moet nu wel zeggen dat die KV-4 / KV-5 echt een fun trolltank is. jezelf van een brug laten ploffen met je 110 ton op een andere tank >.<

al mis ik nog steeds die 50 km/h van die oude kv-4

Geplaatst:
comment_1997233

Lol, de tank was 'vroeger' minder sterk qua armor en gun, sindsdien is de armor veranderd ( dacht ik) en de gun sterker gemaakt.

Als ik nog een premium tank zou mogen uitkiezen zou ik sowieso niet de KV-5 of de Lowë nemen, waarom? Omdat ik op de Test Server een tijdje geleden de Lowë heb geprobeerd maar het toch niet een fijne tank vond en in mijn ogen is de KV-5 toch nog wel slecht in verband met de weak spots.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1997242

De gun doet ongeveer 350 damage, maar de gun is wel goed als je een beetje de weakspots van tanks weet. Mensen zeggen vaak dat de KV-5 weinig penetratie heeft.

De armour is trouwens wel goed, deze tank is echt makkelijk te angelen, vaak ben ik als laatste over en vang ik nog iets van 40 klappen op. Veel bounces krijg je ook, zelfs op je achterkant. Ik heb eigenlijk geen tank gehad die een betere armour heeft.

Geplaatst:
comment_1997248

De gun doet ongeveer 350 damage, maar de gun is wel goed als je een beetje de weakspots van tanks weet. Mensen zeggen vaak dat de KV-5 weinig penetratie heeft.

De armour is trouwens wel goed, deze tank is echt makkelijk te angelen, vaak ben ik als laatste over en vang ik nog iets van 40 klappen op. Veel bounces krijg je ook, zelfs op je achterkant. Ik heb eigenlijk geen tank gehad die een betere armour heeft.

Ik heb persoonlijk liever de 122mm van de KV-3 ( vooral nu die een verbeterde versie heeft )

Ik vind persoonlijk de KV-4 betere armor hebben ( niet die grote " raak me hier " weakspot op de voorkant ) Voor de rest vond ik vroeger de charge van de Kv-4 beter, maar nu denk ik van de KV-5. Er gaat wat mij betreft niets boven over een AMX 13 90 heen walsen met 50 km/h ( als ie van een berg afrolt )

Geplaatst:
comment_1997524

Wat mij betreft is de T34 de beste Premium tank. En dat is eigenlijk heel simpel, omdat ik er in de beta veel games mee heb gespeeld :puh:

Daarbuiten: 248mm Pen; 279mm turret armor, wat wil je nog meer op een tier 8? :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.