Jump to content
Geplaatst:
comment_1844113

World of Tanks

Uitgever: Wargaming.net

Ontwikkelaar: Wargaming.net

Genre: War

Platform: Computer

Release: 2008 - heden

Downloadbaar: ja

multiplayer: Alleen multiplayer

Aantal spelers: 15 per team in totaal 30

Hallo,

Ik speel World of Tanks al een tijdje en vind het een gaaf spel voor een gratis game. Je kunt het downloaden en de bedoeling er van is van een klein tankje naar de grootste tanks te komen.

Er zijn 5 soorten tanks genaamd:

Light tanks

Medium tanks

Heavy tanks

Tank destroyers

Self proppeled guns

Light tanks:

Light tanks zijn de tanks waar je meestal mee begint, niet iedereen vind ze even leuk.

Light tanks zijn goedkoop maar hebben daarom ook nog niet zo'n zware 'guns' erop zitten.

Medium tanks:

Bij deze tanks gaat het vooral om het scouten omdat ze snel zijn, ze hebben een aardig schot maar zijn toch minder krachtig als Heavy tanks.

Heavy tanks:

Veel Heavy tanks zijn sloom, ze zijn echter wel sterk en spelen ook een soort hoofdrol in het spel.

Tank destroyers:

Deze tanks hebben vaak geen koepel (USA tanks meestal wel), dit zijn tanks waarbij je op een plekje gaat zitten en wachten tot de vijand zich laat zien. Ze hebben een van de meeste krachtigste guns maar zijn vaak in het nadeel als er vijandelijke tanks in de buurt komen.

Self propelled guns:

Dit zijn hele speciale tanks van deze tanks is het de bedoeling om bij je basis te blijven en andere tanks te assisteren door de vijand van uit de lucht te beschieten.

http://www.youtube.c...cnvbepy19U&hd=1

Update 8.0 die deze maand wordt verwacht:

Tanktrees:

ussr__full%28eng%29.jpg

germany_tree_full%28eng%29.jpg

usa_tree_full%28eng%29.jpg

french_tree_full%28eng%29_for_book.jpg[

Link naar de downloadsite:

Klik

[table=header]GTAF Naam|WoT naam

Commando|RoyalViperX (EU)

Djmaddox|djmaddox (USA)

Svenie|Svenie92 (USA)

Bassieboy35|BasNL (EU)

Myron.b|Empressia (EU)

Lord-Vortex| iiDEADMAU5 (USA)

Tomato|Tommytoe (EU)[/table]

Bewerkt: door Bassieboy35

• Reacties 991
  • Bezichtigingen 104.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2387205

Ik heb trouwens nog even gekeken voor eventuele Tsjechische tanks, helaas niet kunnen vinden. Wel zijn er al wat geruchten dat Zweden misschien ooit nog wordt toegevoegd. Dat zou mij wel heel vet lijken, die tanks zijn een beetje vergelijkbaar met de Fransen.

Nederlandse Tanktree!

M39_11.jpg

mhbigamtls1gi4.jpg

Met 2x37mm flak, was deze tank nog best wel wat:

mhbiga.jpg

mhbiga2.jpg

Tier 10 tank:

mhmexctvl-249x171.jpg

landsverk_artikel_008.jpg

Een TD'tje:

T8foto.jpg

vickcom.jpg

En zelfs amfibische tanks:

vickamf_001.jpg

Denk dat de Nederlandse tanktree bij tier 3 ophoud :D

Geplaatst:
comment_2387387

Overvalwagens! Ziet er wel nice uit, alsof rechtstreeks uit een 30ies sciencefiction film. Helaas niks voor in een game als WoT :(

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2387496

Een benelux tanktree is dan beter denk ik, alhoewel ik niet weet of de vlamingen andere tanks hebben dan de nederlanders, en of de luxemburgers uberhaupt wel een leger hebben. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2387498

Heeft iemand de WG League al een beetje gekeken? Ik heb al aardig wat potjes gezien, wel grappig om eens dat top niveau te zien spelen. Overigens mocht er hier iemand nog zijn die niet begonnen is met WoT, maar dat wel wil heb ik een code klaarliggen met een starterpack (gold, tank en nog wat)

Geplaatst:
comment_2387499

Ik dacht eerder aan een soort van Europese tech tree met daarin tanks verwerkt van verschillende kleinere Europese landen, waarvan de meeste wellicht Oostbloklanden zullen zijn. Italiaanse tech tree moet echter de prioriteit krijgen wat mij betreft.

Geplaatst:
comment_2387502

Ik dacht eerder aan een soort van Europese tech tree met daarin tanks verwerkt van verschillende kleinere Europese landen, waarvan de meeste wellicht Oostbloklanden zullen zijn. Italiaanse tech tree moet echter de prioriteit krijgen wat mij betreft.

Ja inderdaad. Zullen vast ook veel prototypes tussen zitten, gezien Italië in sept 1943 natuurlijk capituleerde. Maar Italië was nog best destijds een tankmacht met eigen unieke tanks.

Edit: Zojuist 6.760 damage blocked by armor in m'n KV-4 en ik had nog 700 health over :puh:

't leukste vond ik eigenlijk nog wel dat ik tegen enemy 2 AMX tankjes vast stond. Die tanks waren zo laag dat ik er niet op kon schieten en gezien ze tegen me aan stonden deed ik ook nauwelijks ram-damage. NA letterlijk 2 minuten facehuggen met AMXjes op de vlag, begonnen we stil te staan en maar tegen elkaar te praten, toen werd ie plots gekilled door vriendelijk vuur dat voor mij gericht was. Best maffe match >.<

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2388076

gewoon minder zeuren Moechy :Y

Ik zie wel een progressie in teamwork. Gister met Pim en jij ging 't wel lekker en een paar dagen met Bas liep het ook wel goed. Progressie, daar houd ik van.

enhanced-mid-13335-1429024178-2.jpgcute-success-kid-1920x1080.0.0.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.