Geplaatst: 28 mei 201114 jaren comment_1844363 Ey, Wanneer kan je wapens altijd gebruiken? Want je kan (toch?) niet je wapen pakken. Wanneer kan dat wel. Aan het eind van het verhaal of zo of als je een bepaalde rang hebt? Of kan het eigenlijk al en weet ik niet hoe?? Na een goed antwoord kan deze wel Mzzl Bewerkt: 28 mei 201114 jaren door android
Geplaatst: 28 mei 201114 jaren comment_1844364 Ey, Wanneer kan je wapens altijd gebruiken? Want je kan (toch?) niet je wapen pakken. Wanneer kan dat wel. Aan het eind van het verhaal of zo of als je een bepaalde rang hebt? Of kan het eigenlijk al en weet ik niet hoe?? Na een goed antwoord kan deze wel Mzzl alleen als dat moet in een missie. Je bent een pliesie agent he.
Geplaatst: 28 mei 201114 jaren Auteur comment_1844367 Jammer. Ehm, is er een manier om aan een wapen te komen zonder dat je een missie doet??
Geplaatst: 28 mei 201114 jaren comment_1844371 Jammer. Ehm, is er een manier om aan een wapen te komen zonder dat je een missie doet?? Nee, sorry. Wel kun je als je ff zin hebt om te schieten een street crime doen.
Geplaatst: 29 mei 201114 jaren comment_1844568 En als je een ander wapen wilt dan een handgun dat moet je nar de koffer lopen en op X (Ps3) of A (Xbox 360) drukken dan kan je bijvoorbeeld een shotgun eruit halen. Maar ook dit gaat alleen bij een vuurgevecht in een case of zijmissie.
Ey,
Wanneer kan je wapens altijd gebruiken? Want je kan (toch?) niet je wapen pakken. Wanneer kan dat wel. Aan het eind van het verhaal of zo of als je een bepaalde rang hebt?
Of kan het eigenlijk al en weet ik niet hoe??
Na een goed antwoord kan deze wel
Mzzl
Bewerkt: door android