Jump to content
Geplaatst:
comment_1844552

FIFA 12

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1-7

Release Nog niet beschikbaar

Multiplayer Ja (2-22 spelers)

Demo Onbekend

De eerste info over het nieuwe FIFA deel is al bekend gemaakt. Hieronder staan alle vrijgegeven trailers en screens.

Impact Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=SYYKKuXeEIY

FIFA12_arshavin_protectingball_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_blocking_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_directfreekick_WM-600.jpg

FIFA12_terry_cleantackle_WM-600.jpg

FIFA12_torres_withball_inthebox_WM-600.jpg

• Reacties 429
  • Bezichtigingen 31.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1902384

Ligt het aan mij of is Lukaku echt zo lomp in FIFA 12?

Ik vind hem juist vreselijk overrated. :7

Bij manager mode heeft Real Madrid van Barcelona gewonnen met 2-0.

Terwijl ik 2-1 verloor tegen Real, maar Barcelona mij wel ownde met 5-3. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1902393

Overgestapt van het mislukte Inter naar Rangers. Ik kreeg geen betere aanbieding helaas. :7 Ik heb wel in de laatste wedstrijd de beker nog gewonnen na penaltys bij Inter (+ nationale cup bij start), toch nog iets. :7

Geplaatst:
comment_1902453

Lekker gaat het bij mij, ik kom eindelijk eens verder dan 4 seizoennen overlijdt mijn Playstation 3 :cry::cry:

Kan ik binnekort weeeeeeeeeeeer overnieuw beginnen, mja eerst maar zorgen dat ik een nieuwe ps3 krijg...

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1905075

Zonet tegen een vriend gespeeld en het ging wel gelijk op..

1) Bayern Munchen (ik) 1 - 1 (vriend) Chelsea

2) FC Barcelona (ik) 2 - 3 (vriend) Chelsea

3) AC Milan (ik) 5 - 1 (vriend) Chelsea

Totaalaantal doelpunten: 8 - 5, daar is het dus wel zwaar in mijn voordeel :)

Bewerkt: door TekaLoca

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1907590

Pfff..

Daarjuist 4 online matches gespeeld:

2-1 verloren

1-0 gewonnen (maar de speler vertrok na de match :duh:)

2-0 (weeral hetzelfde: speler vertrekt na de match) :duh:

en 2-2 gelijk gespeeld

Ik haat het echt dat die 2 matchen niet meetellen, want ze waren eigenlijk voorbij.

Geplaatst:
comment_1908195

Met Barcelona online spelen is zo simpel, je hebt soms het gevoel dat je bijna niks hoeft te doen. Bij het verdedigen positioneren je spelers zich zo goed dat je zelf niks hoeft te doen en trucjes doen met speler zoals Messi is zo simpel. :7

Geplaatst:
comment_1908198

Met Barcelona online spelen is zo simpel, je hebt soms het gevoel dat je bijna niks hoeft te doen. Bij het verdedigen positioneren je spelers zich zo goed dat je zelf niks hoeft te doen en trucjes doen met speler zoals Messi is zo simpel. :7

Daarom speel ik ook nooit tegen Barcelona of Spanje. :) Real Madrid trouwens ook niet..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1908202

Spelen met een wat kleinere club is altijd het leukst. Na Ajax had ik helemaal geen uitdaging bij Inter, nu bij Rangers is het leuk om europese wedstrijden als underdog te spelen en proberen grote ploegen te verslaan. Afgelopen week 3e geworden in Champions League groepsfase en nu in de Europa League Manchester City verrassend verslagen met 4-1, nu de uitwedstrijd nog. Tegen Chelsea in CL was ik namelijk na 1-1 thuis, kansloos met 4-0 uit. :7

Geplaatst:
comment_1908206

Normaal speel ik ook nooit met Barcelona, maar omdat mijn tegenstander altijd met Real Madrid speelt heb ik Barcelona maar is geprobeerd.

Ik ben bij coach mode trouwens met PSV gestart maar na 2 seizoenen werd ik dat beu omdat je van het bestuur kampioen moet worden. Dus ben ik naar Atlético Madrid gegaan waar ik top 4 moet spelen, wat wel een leuke uitdaging is. :puh:

Geplaatst:
comment_1908247

Van t weekend ben ik tot 3 x toe ingemaakt door Visser, maarja wat verwacht je van een newby. :puh:

4-1, 4-0 en 3-0 als t goed is, toch Visser?

4-1, 4-0 en 3-1 :) Ik vond het wel grappig eigenlijk. :D

Geplaatst:
comment_1908256

Van t weekend ben ik tot 3 x toe ingemaakt door Visser, maarja wat verwacht je van een newby. :puh:

4-1, 4-0 en 3-0 als t goed is, toch Visser?

4-1, 4-0 en 3-1 :) Ik vond het wel grappig eigenlijk. :D

Was t ook wel jammer dat me 2 headsets t niet deden. Zaterdag weer he

Geplaatst:
comment_1908262

Nog steeds vind ik het erg moeilijk. Ik speel nooit online, ten eerste heb ik geen aansluiting en ten tweede vermaak ik me prima met singleplayer of multiplayer met bekenden. Nu kan ik op het niveau waar ik begon (semi-pro of zo) wel winnen, maar moeilijker niveau hoef ik echt niet te proberen. Beetje jammer als je vorige game op Legendarisch speelde... En wat ook jammer is, is hoe overdreven ze soms vallen. Als een bal afgepakt wordt, vallen ze IRL lang niet zo vaak, en zeker niet ZO overdreven.

Geplaatst:
comment_1908300

Ik vind het wel lekker spelen. En het nu verdedigen is wel echt een goede toevoeging ook al ergert het mij soms nog wel.

Verder had ik gisteren een opmerkelijk wedstrijd. De scheids gaf maar liefst 4 penalty's in een wedstrijd. Dit had ik nog nooit meegemaakt, dus vond het een beetje raar. De uitslag was 4-2 voor mij. Ik kreeg 2 penalty's voor en 2 tegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.