Jump to content
Geplaatst:
comment_1844552

FIFA 12

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1-7

Release Nog niet beschikbaar

Multiplayer Ja (2-22 spelers)

Demo Onbekend

De eerste info over het nieuwe FIFA deel is al bekend gemaakt. Hieronder staan alle vrijgegeven trailers en screens.

Impact Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=SYYKKuXeEIY

FIFA12_arshavin_protectingball_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_blocking_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_directfreekick_WM-600.jpg

FIFA12_terry_cleantackle_WM-600.jpg

FIFA12_torres_withball_inthebox_WM-600.jpg

• Reacties 429
  • Bezichtigingen 31.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1910749

Ik doe het met SP ook altijd hoor, afgooien als ik niet meer kan winnen. :puh: Maar dat is wel anders dan in MP, dan is het gewoon triest.

Doe ik enkel als ik een belangrijke match simuleer (Carreer Mode) en ik die verlies. Dan even naar console-menu gaan, spel herstarten en match 'echt' spelen :)

Geplaatst:
comment_1911199

Ik sluit enkel singleplayer matches af als het echt een belangrijke wedstrijd was die ik per se moest winnen. :puh:

Anders kan je misschien je seizoen rampzalig afsluiten en ontslagen worden. En ik heb echt geen zin om terug bij 0 te moeten beginnen. :puh:

Geplaatst:
comment_1912598

Ik heb in coach mode 3 keer tegen Barcelona moeten spelen, ik heb 2 keer gewonnen en 1 keer gelijk gespeeld. Ik heb nu Barcelona uit de beker gespeeld en ik heb ook nog 3 punten door hen gekregen. :puh:

Misschien toch maar is stilaan overschakelen naar legendarisch? :puh:

Geplaatst:
comment_1913138

Er viel me iets op met Manager Mode.. ik moest het seizoen starten tegen Real Madrid, en weer het seizoen eindigen tegen Real Madrid.. :puh:

Ben dat seizoen trouwens jammer genoeg 2e geeindigd D:

Bewerkt: door TekaLoca

Geplaatst:
comment_1913143

Pfoe, spanning in de online 1-vs-1 competitie.

Ik zit in de 7e divisie.

Punten nodig voor uit de degradatiezone te komen: 10

Punten nodig voor promotie naar divisie zes: 16.

Ik moet nog één wedstrijd spelen en heb 13 punten. Dé promotiewedstrijd.

Edit: Zucht.. Dan verlies je...

Bewerkt: door Visser23

Geplaatst:
comment_1913456

Aaarrrgggh.. :duh:

Ik had gisteren een gewone 1-1 wedstrijd gespeeld:

Ik was België en hij was Portugal en die kerel was echt slecht dus ik won met 8-1, ik had ook nog een heel lullige goal gemaakt die ik wou uploaden naar die site van EA. Maar toen de match gedaan was ging die kerel natuurlijk al weg waardoor ik die video niet meer kon uploaden.

Best wel jammer ik had graag die goal nog is herbekeken, hopelijk gaat EA daar de volgende keer is iets aan doen. :7

@Visser23: Das wel rot, ik zit nu ook in de 7de divisie, maar ik speel meestal nooit met 5 sterren clubs omdat je toch sowieso tegen Real, Barça of Man. City moet. 0_0

Geplaatst:
comment_1913504

Gisteren mijn grootste verlies geleden online.. 0-7 :7

Ging echt slecht gisteren, op de 7 wedstrijden heb ik er 3 gewonnen en 4 verloren..

Overigens net wat stats bekeken van eafootballworld en blijkt dat ik nooit een kaart heb gekregen :')

Bewerkt: door TekaLoca

Geplaatst:
comment_1913518

Ik zit in de 7e divisie.

Heb je online competities? Gaaf, is me nog nooit opgevallen. Na een paar normale potjes online spelen ben ik er altijd wel weer zat van, maar de rivaliteit van een competitie lijkt me erg tof. Hoe steekt dat verder in elkaar?

Geplaatst:
comment_1913519

Ik zit in de 7e divisie.

Heb je online competities? Gaaf, is me nog nooit opgevallen. Na een paar normale potjes online spelen ben ik er altijd wel weer zat van, maar de rivaliteit van een competitie lijkt me erg tof. Hoe steekt dat verder in elkaar?

Ja, dat heet 1-tegen-1 seizoenen. Staat gewoon bij online speltypen hoor. Je begint in divisie 10, en je moet je gewoon omhoog werken door het aantal punten te halen wat voor promotie nodig is :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.