Jump to content
Geplaatst:
comment_1844552

FIFA 12

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1-7

Release Nog niet beschikbaar

Multiplayer Ja (2-22 spelers)

Demo Onbekend

De eerste info over het nieuwe FIFA deel is al bekend gemaakt. Hieronder staan alle vrijgegeven trailers en screens.

Impact Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=SYYKKuXeEIY

FIFA12_arshavin_protectingball_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_blocking_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_directfreekick_WM-600.jpg

FIFA12_terry_cleantackle_WM-600.jpg

FIFA12_torres_withball_inthebox_WM-600.jpg

• Reacties 429
  • Bezichtigingen 31.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1917657

Mijn dagdromen gaan dan meestal wel niet over serieuze problemen.

Maar na een paar dagen geen Fifa meer gespeeld hebben kan ik echt totaal niet meer verdedigen het lijkt wel of ik alles terug opnieuw moet leren. :7

Geplaatst:
comment_1917701

Ik heb een irritante bug in FIFA 12 UT, iedere keer als ik een wedstrijd heb gewonnen, ga ik terug naar het hoofdmenu omdat zogenaamd de verbinding met de EA servers verbroken is, maar normaal gaat de server bij 1tegen1 seizoenen er nooit uit... En als de server er niet uitvalt, krijg ik een error in UT, en dan krijg ik wel een verlies erbij geschreven maar geen coins wat te doen?

Geplaatst:
comment_1917716

Ik heb een irritante bug in FIFA 12 UT, iedere keer als ik een wedstrijd heb gewonnen, ga ik terug naar het hoofdmenu omdat zogenaamd de verbinding met de EA servers verbroken is, maar normaal gaat de server bij 1tegen1 seizoenen er nooit uit... En als de server er niet uitvalt, krijg ik een error in UT, en dan krijg ik wel een verlies erbij geschreven maar geen coins wat te doen?

Ik geloof dat de EA-servers last hebben met sommige routers, moet je even je router type posten of gewoon even Googlen op: "Fifa easports (router) problems" of iets dergelijks.

Geplaatst:
comment_1917721

Ik geloof dat de EA-servers last hebben met sommige routers, moet je even je router type posten of gewoon even Googlen op: "Fifa easports (router) problems" of iets dergelijks.

Ja dat had ik al geprobeerd.. Dan maar binnenkort een kabel verbinding gaan aanleggen, als ik dan de verbinding met de server verlies dan is het wel heel raar..

Geplaatst:
comment_1917765

Wat is in Fifa de status van je firewall? Strict of open? Ik heb ook wat problemen gehad, maar na het openen van enkele poorten heb ik nergens last meer van.

Hoe luidt die error trouwens?

Geplaatst:
comment_1917906

Wat is in Fifa de status van je firewall? Strict of open? Ik heb ook wat problemen gehad, maar na het openen van enkele poorten heb ik nergens last meer van.

Hoe luidt die error trouwens?

"Middel-zwaar' in FIFA heet het.

en de error is gewoon " Lost Connection to EA Servers" "en die andere error .... in Ultimate now returning to main menu"

Geplaatst:
comment_1918151

Daarjuist twee wedstrijden tegen dezelfde persoon gespeeld, waren best wel spannend. :puh:

Eerst Portugal tegen Duitsland en ik was Portugal maar ik stond na rust al 0-2 achter toch ben ik er toen in geslaagd om nog terug te komen tot 2-2. (we hebben geen penalty's gedaan)

Daarna Manchester United tegen Barcelona, hij was natuurlijk Barcelona en ook hier scoorde hij voor de rust, maar toen kon ik nog in 90ste minuut nipt gelijk maken. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1920557

Spannende wedstrijd net met Manchester tegen Aston Villa, en gewonnen. Ik moest steeds terugkomen van een achterstand. 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 3-3, 4-3.

En ik moet in de groepsfase van de Champions League tegen me oude vorige club Rangers. Dat is wel lache. :puh:

Geplaatst:
comment_1920630

Vandaag leuk seizoen gewonnen met Manchester United. Stond bij de winterstop nog op de 6e plaats na wat tegenvallende wedstrijden. Maar uiteindelijk het seizoen nog gewonnen met 2 punten voorsprong op Liverpool, de laatste wedstrijd was dus beslissend :D

Geplaatst:
comment_1920734

Vandaag ook maar eens begonnen met 1-tegen-1 competitie. Is wel een leuke toevoeging vind ik. Alleen mijn eerste wedstrijd was echt dramatisch.. 10 100% kansen krijgen en niks afmaken en dan maakt de tegenstander snel 1-0.. Tweede wedstrijd ging beter, misschien ook omdat ik Napoli veel fijner vind spelen. Won met 5-1.

Geplaatst:
comment_1920819

Ik daarjuist mijn tweede wedstrijd in de 7de divisie gewonnen wegens forfait. :puh:

De eerste wedstrijd had ik zelf forfait gegeven. :7

Tweede wedstrijd was trouwens Santos (ik) tegen Denemarken na 24 minuten stond ik 3-0 voor dus vertrok mijn tegenstander.

Geplaatst:
comment_1922582

Ik zit nu in het 2de seizoen met carriére , het eerste seizoen ging nogal stroef met ADO Den Haag. Uiteindelijk toch 6de geworden, dus net geen Europees voetbal. Daarna kreeg ik tot mijn verrassing 3 goede aanbiedingen en nog 1 slechte. Ik kreeg aanbiedingen van: Bolton Wanderers, Sporting Lissabon, Bordeaux en Roda JC. Tevens kon ik blijven bij ADO. Maar vanwege een te krappe selectie en een transferbudget van maar 1 miljoen euro heb ik voor Bolton Wanderers gekozen die een budget van 15 Miljoen hadden.

Ik speel bij Bolton in 4-4-2 Systeem, met een "schaduwspits". De 2 buitenste middenvelders komen op bij de aanval, en 1 middenvelder blijft achter, de overige heeft een "vrije" rol. De oudere spelers heb ik verkocht en heb daarvoor deze spelers gekocht;

Kakuta (Chelsea) 10 Miljoen - LV

André (?) 10 Miljoen - SP

Marcos Silva (ADO, gekocht in het 1e seizoen) 2,5 Miljoen - CV

Heracles (?) 2 Miljoen - LB

Isco (Malaga) 8 Miljoen- CAM

Monta nog wat (Mexico) 4 Miljoen - LV/RV

Zaha (?) 3,5 Miljoen - SP

Mijn jeugdopleiding heeft nog tot nu toe (1e Maand) voor 2 spelers gezorgt met een potentieel algemeen tussen de 71 en 91

André is nu 12 Miljoen waard, hij heeft in 6 wedstrijden namelijk 13 doelpunten gemaakt, verder ga ik Zaha verhuren net als de 2 jeugdspelers. Verder heb ik nog achterlijk veel spitsen die te oud zijn die ik kan gebruiken om te investeren in een jonge goede centrale verdediger. Marcos Silva gebruik in namelijk als rechtsback.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.