Jump to content
Geplaatst:
comment_1844552

FIFA 12

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1-7

Release Nog niet beschikbaar

Multiplayer Ja (2-22 spelers)

Demo Onbekend

De eerste info over het nieuwe FIFA deel is al bekend gemaakt. Hieronder staan alle vrijgegeven trailers en screens.

Impact Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=SYYKKuXeEIY

FIFA12_arshavin_protectingball_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_blocking_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_directfreekick_WM-600.jpg

FIFA12_terry_cleantackle_WM-600.jpg

FIFA12_torres_withball_inthebox_WM-600.jpg

• Reacties 429
  • Bezichtigingen 31.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1848412

Nieuwe screenshots van FIFA 12

fifa12_ps3_easfc_pfyc_map_psg_wm.jpg.jpg

fifa12_ps3_easfc_leaderboards_dortmund_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_x360_easfc_hubnews_chelsea_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_x360_easfc_challenges_chelsea_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_ps3_easfc_pfyc_main_arsenal_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_x360_easfc_pfyc_lastseason_lyon_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_ps3_easfc_hubleaderboards_arsenal_wm.jpg.jpg?slideshow=true

fifa12_x360_easfc_frontmainmenu_wm.jpg.jpg?slideshow=true

Ziet er uit als een mooie manier om je vrienden in de gaten te houden en nog veel meer! _O_ Dit gaat toch wel de eerste FIFA worden die ik koop sinds FIFA 09 en zelfs die heb ik voor €20,- binnen gehaald. Deze ga ik halen voor de volle €60,-.

Geplaatst:
comment_1850967

Ik hoop dat ze is eindelijk wat leven naast het veld brengen met coaches die roepen, spelers die opwarmen, security die rondloopt, enz.

Kijk maar naar de NBA2K games daar zit tenminste een goede sfeer in. :puh:

Geplaatst:
comment_1851028

Ik hoop dat ze is eindelijk wat leven naast het veld brengen met coaches die roepen, spelers die opwarmen, security die rondloopt, enz.

Kijk maar naar de NBA2K games daar zit tenminste een goede sfeer in. :puh:

Helemaal mee eens. Misschien soms een camerashot van enthousiaste supporters? Net zoals je dat zag bij FIFA World Cup South Africa.

Geplaatst:
comment_1851249

Een ding vraag ik me toch continu af omtrent vele sportgames, en voornamelijk voetbalgames.

Is een Fifa/PES game nu echt de volle 60 euro waard?

Het zijn wat tweaks en wat toegevoegde/verplaatste spelers en teams en dat zou 60 euro waard zijn?

Geplaatst:
comment_1851252

Een ding vraag ik me toch continu af omtrent vele sportgames, en voornamelijk voetbalgames.

Is een Fifa/PES game nu echt de volle 60 euro waard?

Het zijn wat tweaks en wat toegevoegde/verplaatste spelers en teams en dat zou 60 euro waard zijn?

Nee, maar als je erover na denkt is een game sowieso niet 60 euro waard, wat voor game het is ook is..

Geplaatst:
comment_1851259

Nee, inderdaad. :7

Maar als ik jou was zou ik om de 2/3 jaar een nieuwe FIFA kopen, dan krijg je je geld er nog een beetje uit. :puh: En dat is ongeveer de tijd dat er nieuwe aanpassingen komen.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1859387

Yes! Eindelijk zijn er weer scouts! Je hebt de mogelijkheid om 3 scouts te gebruiken, je kan specifieke instructies geven. Daarnaast gaat de laatste transferdag in uren voorbij, zodat je een paar uur voor de deadline nog een speler kan binnenhalen. Daarnaast kan je spelers opstellen als ze nog geblesseerd zijn.

Wel mooie verbeteringen! :)

Geplaatst:
comment_1859420

Inderdaad. De coach-mode moeten ze gewoon flink uitbreiden. Ieder geval een goed begin.

Zeker. Nu nog onbeperkt aantal seizoenen spelen, betere 'leen' opties en dat soort dingetjes. Heb er zin in.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1862138

Hopen als je Kampioen bent geworden en je speelt dan in de CL dat dan het stadion ook in de Cl style is.

Waarschijnlijk niet aangezien PES de rechten heeft voor de Champions league en Europa league.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.