Jump to content
Geplaatst:
comment_1844552

FIFA 12

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1-7

Release Nog niet beschikbaar

Multiplayer Ja (2-22 spelers)

Demo Onbekend

De eerste info over het nieuwe FIFA deel is al bekend gemaakt. Hieronder staan alle vrijgegeven trailers en screens.

Impact Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=SYYKKuXeEIY

FIFA12_arshavin_protectingball_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_blocking_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_directfreekick_WM-600.jpg

FIFA12_terry_cleantackle_WM-600.jpg

FIFA12_torres_withball_inthebox_WM-600.jpg

• Reacties 429
  • Bezichtigingen 31.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1862144

PES zal een contract hebben lopen voor een aantal jaar. En ik denk dat ze daar best trots zijn op deze licentie en deze niet uit handen geven. Tenzij het contract afloopt en de UEFA niet wil verlengen.

Geplaatst:
comment_1862406

Yes! Eindelijk zijn er weer scouts! Je hebt de mogelijkheid om 3 scouts te gebruiken, je kan specifieke instructies geven. Daarnaast gaat de laatste transferdag in uren voorbij, zodat je een paar uur voor de deadline nog een speler kan binnenhalen. Daarnaast kan je spelers opstellen als ze nog geblesseerd zijn.

Wel mooie verbeteringen! :)

Op de PSP zit dit al in '11 :puh:

PSP had wel leukere functies dan de PC/PS3, Bekendheidsysteem,

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1865094

Ik hoop dat ze er een paar competities bijgooien, zoals de Argentijnse, Oekraïense en Japanse competities i.p.v. die nutteloze competities zoals de Ierse competitie en de Engelse 1e en 2e divisie (Niet de Championsship), of in ieder geval de Rest-of-the-World gaan uitbreiden.

Geplaatst:
comment_1865727

Geen idee :puh:.

3 Covers zijn bekend. Die van Spanje, UK en de Internationale (Die geldt ook voor BeNeLux aangezien die geen aparte krijgt, netzoals Fifa 11)

Spanje:

Spaanse-FIFA-12-cover-204x300.jpg

UK:

cover-Engeland-FIFA-12-213x300.jpg

International:

FIFA12internationalecover-213x300.jpg

Geplaatst:
comment_1866673

Ik snap niet waarom ze in hemelsnaam Kaka op de frontcover zetten. Die gast is het grootste gedeelte geblesseerd geweest of heeft op de bank gezeten. Hij geeft geen prestaties geleverd dit jaar, waarom geen andere voetballer zoals C.Ronaldo(ook al mag ik deze man echt niet) Ozil of een keeper zoals bijvoorbeeld Casillas, maar nee fifa moet weer Kaka erop zetten. Ik snap het echt niet.

Bewerkt: door S.W.A.T.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.