Jump to content
Geplaatst:
comment_1844552

FIFA 12

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS, PC, Mobile

Aantal spelers 1-7

Release Nog niet beschikbaar

Multiplayer Ja (2-22 spelers)

Demo Onbekend

De eerste info over het nieuwe FIFA deel is al bekend gemaakt. Hieronder staan alle vrijgegeven trailers en screens.

Impact Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=SYYKKuXeEIY

FIFA12_arshavin_protectingball_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_blocking_WM-600.jpg

FIFA12_ronaldo_directfreekick_WM-600.jpg

FIFA12_terry_cleantackle_WM-600.jpg

FIFA12_torres_withball_inthebox_WM-600.jpg

• Reacties 429
  • Bezichtigingen 31.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1882398

Ja inderdaad, er wordt wat meer aandacht besteed aan de jeugd. Ik had het idee dat toptalenten zoals Hazard, Lukaku e.t.c helemaal niet echt grootte veranderingen kreeg.

Geplaatst:
comment_1882439

Ik kan het ongeveer over een uurtje spelen, het volledige spel (helaas zonder FIFA Ultimate Team) dus als iemand iets wilt weten, laat het maar horen. Player ratings bijvoorbeeld.

Bewerkt: door Venzio

Geplaatst:
comment_1882730

Kun je mischien foto's maken van hoe de Amsterdam ArenA eruit ziet?

of is die niks veranderd in fifa 12, en kun je nu ook instellen of je overdag of s'nachts speelt in de arena?

Maakt niet uit hoe je ze maakt haha :puh:

Geplaatst:
comment_1882776

Wie heeft er allemaal al Fifa 12 via een winkel binnen?

enzo ja bij welke winkel is dat dan?

Voor zover ik weet is er nog geen toestemming gegeven om het spel te verkopen, dus ik denk niet dat veel winkels hem openbaar in de winkel hebben. Misschien voor pre-order, maar dat kan alsnog een boete opleveren.

Geplaatst:
comment_1882785

Wie heeft er allemaal al Fifa 12 via een winkel binnen?

enzo ja bij welke winkel is dat dan?

Voor zover ik weet is er nog geen toestemming gegeven om het spel te verkopen, dus ik denk niet dat veel winkels hem openbaar in de winkel hebben. Misschien voor pre-order, maar dat kan alsnog een boete opleveren.

Volgens mij mogen ze hem pas morgen of over morgen verkopen, weet het niet zeker.

Ik ben een filmpje van de ajax ratings aan't uploaden, iemand hier interesse in?

Geplaatst:
comment_1883151

Ik heb hem sinds 13u ofzo en ben er nog niet mee gestopt. Echt leuk spel als je de settings zodanig zet zoals ze op FIFA 11 waren. Shit aan die nieuwe verdediging, ik kan die bal gewoon niet hebben.. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1883158

Je moet het gewoon even onder de knie krijgen. Ik denk dat de wedstrijden er wel spannender op worden. Ik heb het nu al aardig door dankzij die demo.

EDIT: Whoot, de nieuwe ArenA is echt gaaf met Ajax. Overal rood-wit. <3

Geplaatst:
comment_1883606

Haha, dit maakte ik vanmiddag mee in FIFA. Het is geen goal, maar een grappige situatie. Let vooral op de 2e siding linksboven. Die spelers flippen helemaal! :7

Ik begrijp trouwens niet waarom er bij het filmpje "Amateur" staat terwijl ik Professioneel doe.

Gebeurt wel vaker. En het niveau staat inderdaad fout aangegeven bij het filmpje. Dat is bij elke FIFA tot nu toe fout gegaan xD

Geplaatst:
comment_1883630

Haha, dit maakte ik vanmiddag mee in FIFA. Het is geen goal, maar een grappige situatie. Let vooral op de 2e siding linksboven. Die spelers flippen helemaal! :7

Heb ik ook al een paar keer gezien. Vandaag deed ik een slide naar de keeper maar die lag net op de grond om de bal te nemen dus slide ik onder hem en vloog die eigenlijk in de lucht..

Hier overigens een doelpunt gemaakt door dat nieuwe Player Collission-gedoe. (Let niet op de score en opponent, het was voor een achievement :) )

Watch !

Bewerkt: door TekaLoca

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.