July 3, 200520 yr Weet iemand hoe je het beste de missie: Free Fall het beste kunt halen :huh: ??als je al verteld hoe het begin het makkelijkst kan doen vind ik het al goed (met begin bedoel ik door die cirkel vliegen... ) Edited July 3, 200520 yr by gtasabas
July 3, 200520 yr Gebruik is de zoekfunctie en kijk is in de walkthrough (ze zijn er beide niet voor niks)
July 3, 200520 yr Author Gebruik is de zoekfunctie en kijk is in de walkthrough (ze zijn er beide niet voor niks) ik heb al in de walktrough gekeken..dat hielp niet echt...en waaar is dat zoekfunctie ding dan? :blink:
July 3, 200520 yr Gebruik is de zoekfunctie en kijk is in de walkthrough (ze zijn er beide niet voor niks) ik heb al in de walktrough gekeken..dat hielp niet echt...en waaar is dat zoekfunctie ding dan? :blink: Links boven Zo ziet hij eruit:
July 3, 200520 yr Author Gebruik is de zoekfunctie en kijk is in de walkthrough (ze zijn er beide niet voor niks) ik heb al in de walktrough gekeken..dat hielp niet echt...en waaar is dat zoekfunctie ding dan? :blink: Links boven Zo ziet hij eruit: bedankt B)
July 3, 200520 yr je moet hoog vliegen en als hem dan ziet moet je draaien en daarna een duikvlucht maken (ik deed er ook 20 keer over maar het is me gelukt )
July 3, 200520 yr Author je moet hoog vliegen en als hem dan ziet moet je draaien en daarna een duikvlucht maken (ik deed er ook 20 keer over maar het is me gelukt ) Oke.. B) bedankt BlackD..
July 3, 200520 yr Over freefall is hier als een topic over. @gtasabas: In het vervolg niet meer dubbelposten, je kan de edit knop gebruiken.
Weet iemand hoe je het beste de missie: Free Fall het beste kunt halen :huh: ??als je al verteld hoe het begin het makkelijkst kan doen vind ik het al goed
(met begin bedoel ik door die cirkel vliegen...
)
Edited by gtasabas