Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_170899 nou ik wil graag een mod beginnen met andere textuures vooral een andere handeling.cfg of hoe je het ook spelt. ik kan veel in mijn ééntje maar wie mee wilt helpen mag en ideeen graag er komt ergens een wall of fame daar staan de deelnemers van de mod op. als je alleen te posten hebt van gta 3 is te oud dat wil ik niet,dan hoef je in dit topic niet te komen ik hoop dat jullie het leuk vinden,en als niemand mee wilt helpen anders, doe ik het wel in in mijn eentje. de naam weet ik niet ik denk gta 3 fun house dat bestaat toch nog niet. Bewerkt: 3 juli 200519 jaren door X-Zero
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren Auteur comment_173249 het zou een weg met bloedspetters moeten voorstellen :guilty: ik denk,dat ik wat vergeten (is de eerste keer dat ik textuur veranderd) ik denk meer dat het gta snoworld is. .
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173251 het zou een weg met bloedspetters moeten voorstellen :guilty: ik denk,dat ik wat vergeten (is de eerste keer dat ik textuur veranderd) ik denk meer dat het gta snoworld is. . Het is idd wel wat wit ja . Maar ik zie niet zoveel omdat die screen nogal donker is, sorry !
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_173747 door die zombies denk ik er ineens aan dat we er ook nog een kerkhof neer kunnen zetten. ps ik kan die wel maken.
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren Auteur comment_173776 door die zombies denk ik er ineens aan dat we er ook nog een kerkhof neer kunnen zetten.ps ik kan die wel maken. als jij dat kan,zal ik mooi plekje zoeken of doe jij dat liever want het is jou bijdrage aan de mod.
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_173790 Waarom in godsnaam GTA3 ?En waarom meldt je je niet aan bij San GTAgames, die verandert ook aleen textures (SA), dan krijgen we 1 grote inplaats van 2 kleine :rolleyes: Jij vindt het niet mooi, zij wel. Jij vindt zombies niet mooi, zij wel. Waarom bemoei je je er dan nog mee? Je bent echt niet verplicht om het te downloaden en als zij het leuk vinden, laat ze. Ik zal hem ook in GTA3 zetten. btw. San GTAgames klein? :huh:
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_173801 door die zombies denk ik er ineens aan dat we er ook nog een kerkhof neer kunnen zetten.ps ik kan die wel maken. als jij dat kan,zal ik mooi plekje zoeken of doe jij dat liever want het is jou bijdrage aan de mod. ik zoek vanmiddag wel wat uit.
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_173827 btw. San GTAgames klein? :huh: hiermee bedoel ik 5 werken mee met SAGTAG en andere 5 voor GTA 3 FH Maar we wijken te veel van het onderwerp af, Iniedergeval suc6 met je mod,
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren Auteur comment_173832 mooi dan is dit onderwerp gesloten (dit van waarom gta3 discussie) EDIT:willen alle leden van gta3 funhouse zijn msn opsturen of kijk even in mijn profiel. Bewerkt: 7 juli 200519 jaren door X-Zero
nou ik wil graag een mod beginnen met andere textuures
vooral een andere handeling.cfg of hoe je het ook spelt.
ik kan veel in mijn ééntje maar wie mee wilt helpen
mag
en ideeen graag
er komt ergens een wall of fame
daar staan de deelnemers van de mod op.
als je alleen te posten hebt van gta 3 is te oud
dat wil ik niet,dan hoef je in dit topic niet te komen
ik hoop dat jullie het leuk vinden,en als niemand mee wilt helpen anders, doe ik het wel in in mijn eentje.
de naam weet ik niet ik denk gta 3 fun house dat bestaat toch nog niet.
Bewerkt: door X-Zero