Jump to content
Geplaatst:
comment_1845451

Hallo,

Ik wilde weten of ik gta iv kon spelen en hoe met de volgende specs?:

GPU: AMD Athlon II X3 455 (3 X 3,3 GHZ)

CPU: Club 3D Radeon hd 5570 2GB (650/1334)

RAM: Patriot 4GB (DDR3-1333)

Systeem: Windows XP (32-bit)

Hopelijk kunnen jullie hierwat mee, als ik te weinig info heb gegeven, zeggen jullie het maar. :tu::tu:

MVG,

Kelwin

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1845454

Die PC kan GTA IV zeker aan, al zal de videokaart je doen beperken tot medium settings.

Eventjes mededelen dat je computer maar 3.2 GB gebruikt van je RAM-geheugen, aangezien het een 32-bit besturingssysteem is.

Geplaatst:
comment_1845471

Op een 32-bit besturingssysteem kan je maximum 3.2GB RAM gebruiken (je kan er meer instoppen, maar slechts 3.2GB ervan zal benut worden). Als je de volledige 4GB RAM wilt gebruiken dan zal je een 64-bit besturingssysteem hebt dan heb je zo goed als geen limiet voor je RAM geheugen.

Het videokaart geheugen heeft hier niets mee te maken. ^^

Geplaatst:
comment_1845479

Wat is er fout aan mijn videokaart?

wat aanbevolen wordt is een HD 3870 512 mb :?

De grafische chip is niet goed genoeg. Een hoger nummer betekend niet meteen dat iets beter is. Omdat ik een GTX260 heb, betekend het niet meteen dat een HD3870 beter is. Een GTX260 is veel sneller en beter dan een HD3870. Hetzelfde geld dus voor jouw videokaart. Een HD5570 en een HD3870 zijn ongeveer aan elkaar gelijk, maar de specificaties die Rockstar Games opgaf als minimaal kloppen helemaal niet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1845481

Wat zijn dan de ''echte'' systeemeisen, ik heb gta iv ooit gespeelt op een radeon x1300 256 mb geheugen met een intel core 2 duo 1,86 ghz, ookal draaide het spel met 10 fps :clown:

Zit er een groot of klein verschil tussen de HD 6450 1GB en de HD 5570 2GB?

Als ik een nieuwe pc koop. wil ik wel een redelijke goede, daarom al die vragen :D

Bewerkt: door kelwin

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1849325

Op een 32-bit besturingssysteem kan je maximum 3.2GB RAM gebruiken (je kan er meer instoppen, maar slechts 3.2GB ervan zal benut worden). Als je de volledige 4GB RAM wilt gebruiken dan zal je een 64-bit besturingssysteem hebt dan heb je zo goed als geen limiet voor je RAM geheugen.

Het videokaart geheugen heeft hier niets mee te maken. ^^

Daarom heb ik ook windows 7 ultimate 64bit gekocht :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.