marcootje Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Hey, Ik weet niet of het bij iedereen bekend was, maar ik kon er niets over vinden via de zoek-optie op deze site. Omdat ik het best wel leuk eruit vond zien, wilde ik dit toch even met jullie delen. Wat dan? Een Street View-applicatie van GTA IV op gta4.net . Gr, Marco PS: ik hoop niet dat dit het zóveelste bericht over dit is, of om een andere reden een lomp of nutteloos bericht... als het wel zo is, verwijder dan maar weer.. ik kon echter niets hierover vinden op gtaforum.nl Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Die is handig maar GTA top had er al een link van ingezet maar niet als topic Reageren
Basssss Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 En daarnaast was het al veel eerder bekend gemaakt op een van de LibertyKillerZ' blogs. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Wel handig voor flying rats te vinden. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 LOOOL! Vet geinig, en handig natuurlijk Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Inderdaad een vermeldenswaardig project, het ziet er prachtig uit. Er wordt al op diverse plaatsen over gesproken inderdaad, maar niet in topic vorm, dit topic mag blijven bestaan. Reageren
TomFurga Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Ik heb hem vanmiddag ontdekt, ik heb geen GTA4 maar het was leuk om speciale plekken uit Chinatown Wars op te zoeken met de Streetview van GTA4. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Toen Google Maps uit kwam vond ik dit al geweldig maar dit vind ik al dubbel zo geweldig. Ik kan me voor stellen dat dit toch wel heel veel werk moet zijn geweest omdat je hier niet simpel met een Google autootje door de straten van Liberty City kan rijden. Reageren
Incognation Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Met de Google-auto mod voor GTA4! Ken je die niet?! :o Nee, nice gedaan Reageren
Point Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Handig en zekers wel leuk gedaan! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Met de Google-auto mod voor GTA4! Ken je die niet?! :o Nee, nice gedaan Hoor ik ergens iemand zeggen dat hij een modificatie gaat maken voor een ingame Google Navigatie Systeem voor de mobiele telefoon van Niko?... Reageren
ronaldh3 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 ga gewoon met google streetview naar New York. Heb je precies hetzelfde Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 ga gewoon met google streetview naar New York. Heb je precies hetzelfde Dat is niet waar, er zijn wel overeenkomsten maar niet zoveel dat je door precies dezelfde stad heen loopt. Reageren
TomFurga Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 ga gewoon met google streetview naar New York. Heb je precies hetzelfde Ik heb dat wel eens gedaan en de verschillen zijn aanzienlijk. Er is ook ergens een Google Map van New York met bekende GTA IV plaatsen, doe die maar eens met Street View. Reageren
Incognation Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Met de Google-auto mod voor GTA4! Ken je die niet?! :o Nee, nice gedaan Hoor ik ergens iemand zeggen dat hij een modificatie gaat maken voor een ingame Google Navigatie Systeem voor de mobiele telefoon van Niko?... 1) Ik heb geen GTA IV 2) Ik kan niet modden Het antwoord: nee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.