Geplaatst: 31 mei 201114 jaren comment_1845664 Een vriend van mij heeft een probleem met GTA IV MP. Hij kan 1 iemand joinen, maar dan kunne wij de game weer niet joinen.. MAAR,, hij kan wel met ons in een Xbox Live party. Waar kan dit aan liggen? A.U.B help ! alvast bedankt
Geplaatst: 31 mei 201114 jaren comment_1845681 Je kan hiervoor het beste hier terecht. Dit topic zal dan ook door een local mod binnen afzienbare tijd worden verhuisd.. >>> Door Big Boss: Dat is dan €24.99. <<< Laten we dan ook gelijk maar vast op het onderwerp verdergaan. Welke melding krijg je als je op je 360 naar System > Network settings gaat en de optie Test Xbox LIVE connection hebt uitgevoerd?
Geplaatst: 31 mei 201114 jaren Auteur comment_1845692 ik zal morgen naar hem toe gaan, en het gaan checken
Geplaatst: 5 juni 201113 jaren comment_1847812 Het onderwerp van priesterrr was ik , alleen eerst deed hij het helemaal niet , daarna alleen party en heeel soms 1 game en nu meestal wel maar soms ook niet bijv. Als ik quick match doe en dan free mode staat er soms dissconected connection ofzo , alleen soms doet tie het
Geplaatst: 5 juni 201113 jaren comment_1847858 Welke melding krijg je als je op je 360 naar System > Network settings gaat en de optie Test Xbox LIVE connection hebt uitgevoerd? Oftewel, nogmaals dezelfde vraag?
Een vriend van mij heeft een probleem met GTA IV MP. Hij kan 1 iemand joinen, maar dan kunne wij de game weer niet joinen.. MAAR,, hij kan wel met ons in een Xbox Live party.
Waar kan dit aan liggen?
A.U.B help !
alvast bedankt