Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) Hey, Ik ben nu inmiddels begonnen aan de vertaling mod en heb de volgende dingen gedaan: -Het menu -Startmenu -SIXAXIS tutorial -Alle personages van zij missies (bijvoorbeeld Mel) -de VIP pagina en Autriotcar -Alle missies van vlad -alle missies van Phil op een na -Alle missie van Faustin -Wat mat missies van Roman -Het intro filmpje LET OP!!!: deze is nog niet helemaal af en is slecht vertaald. -Video editor -wat hulp zoals (hurken, springen) -Besturing -Mobiele Camera uitleg -Probleem rapporten bij het inloggen van PSN, Windows Live en Xbox -Aanvallen -Richten (vorige punt) -En nog meer Dit was het voorlopig wat ik gedaan heb ik post over een tijdje weer wat er dan veranderdt is. HOUDT DEZE MOD GOED IN DE GATEN VOOR UPDATES Update is binnen MULTIPLAYER modes zijn toegevoegd Wat missies in het begin toegevoegd en wat bugs gefixed Dit was het voorlopig wat ik gedaan heb ik post over een tijdje weer wat er dan veranderdt is. Ik heb alleen een vraag ik wil graag hem op gta-4mods.nl zetten maar dan heb ik hem erop staan maar dan zegt hij dat hij nog niet goed gekeurd is waar kan ik hem dan goedkeuren? Mensen die mee helpen: Bassieboy35 (leider project) Flixiee Xoex23 Xyzze01 Dit onderdeel wordt geleid van uit de clan TheGoldenGuysClan en http://www.gtanld.tk/ Bewerkt: 20 september 2011 door bassieboy35 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ja bedankt ik heb met trainer gewoon missies kunnen doen dus heb ik ze even gedaan en het is wel leuk om te zien dat je zelf iets hebt gedaan. Er is trouwens ook de intro van de eerste missie van Phil Bell: Truck hustle ook de intro vertaald bij andere kon ik nog niet die teksten aanpassen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Zie hier de link van de mod: link mod Edit: Van wat er bij is gekomen - faustin missies - most wanted list -hangmans noose - wat fixes uit turf war Reageren
Flixiee Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ik wil wel meedoen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ik wou net dit topic weer heropenen ik zal je toevoegen en het weer een beetje opschonen Reageren
xyzze01 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ik wil ook meedoen maar snap nog niet egt wat je moet doen?6 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2011 er is hier een programma voor genaamd X GXT Editor daar verander je de zinnen in het Nederlands Reageren
xyzze01 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 j er is hier een programma voor genaamd X GXT Editor daar verander je de zinnen in het Nederlands Moet je dat prgramma ook downloaden? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ja maar is wel legaal hoor morgen zal ik even wat meer uitleg geven over hoe en wat Reageren
xyzze01 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ja maar is wel legaal hoor morgen zal ik even wat meer uitleg geven over hoe en wat Oke graag;) ik doe in ieder geval mee! Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 hey bas ben je er nog mee bezig? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Eigenlijk niet meer ik heb veel dingen aan me hoofd, en GTA V komt nog een keer uit dus heeft het niet zo veel zin meer. Reageren
Puma Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik weet niet hoe jouw Nederlands is, maar dát is in ieder geval geen normaal Nederlands. Vertaal je het met Google Translator ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.