frankyyguy Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) Dead Island Ontwikkelaar Techland Uitgever Deep Silver Genre First-Person Melee Platforms Microsoft Windows, Xbox 360, Playstation 3 Aantal spelers 4 Release 1 Augustus 2011 Demo NVT Eigenlijk sta ik er van te kijken dat hier nog geen topic van geopent is, aangezien over deze game best veel en al lang gesproken werd. Voor de genen die er nog niet van gehoord hebben: Dead Island is een zombie slasher die wordt ontwikkeld door Techland. Nadat het behoorlijk stil werd rondom de titel voor de Xbox 360, de PS3 en de pc, dook deze plots weer op dankzij een aankondiging van uitgever Deep Silver. De actie in Dead Island zal in first person worden gepresenteerd en de focus ligt zowel op melee combat, personage-ontwikkeling als het aanpassen van je wapens. http://www.youtube.com/watch?v=r8SSJ8fpmto Features - First-person melee combat - 4 player local & online co-op - Wapen customization - Een openworld tropisch eiland - RPG elementen voor je character - Grote hordes zombies Co-op in Dead Island De game is gebaseerd op de bekende zombiefilms en zoals we inmiddels gewend zijn binnen het genre, zal de titel ook een co-op-mogelijkheid kennen. Normaal kun je met z'n tweeën aan de slag, maar in Dead Island kunnen er ook vier spelers het tegelijkertijd opnemen tegen hordes zombies. De game speelt zich af op een tropisch eiland en biedt de gamer een open spelwereld. Dead Island is vanaf 1 augustus dit jaar verkrijgbaar. Nieuws? post het dan aub hier. Bewerkt: 4 juni 2011 door Kai-ShockWave Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Volgensmij heb ik hier ergens wel al een topic over gezien hoor. Kan hem niet meer vinden, was ook al een tijdje terug. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Had nog niet eerder van dit spel gehoord. Als ik naar de trailer kijk zien de graphics er wel goed uit en het idee vind ik ook niet slecht. Dit is wel een game om in de gaten te houden. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Speelt iemand deze game? Vandaag effe gespeeld en opzicht een goede game, al is het alsof je Dead Rising speelt. Alleen die game is wat minder serieus en speelt zich af in een winkelcentrum ipv. eiland. Wat ik wel minder vind, is dat de wapens een erg korte levensduur hebben, na 5 zombies ofzo kun je nieuwe wapens opgaan pakken omdat de vorige stuk zijn. Reageren
myron.b Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Leuk een spel met zombies. Dat vind ik altijd leuk. Ook wel mooi beeld. Ik heb op de wii THOTD. Maar of ik hem koop.. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Ik zie best veel mensen in m'n vriendenlijst Dead Island spelen, hoor er best veel goeds van op m'n werk. Als Resistance 3 niet op dezelfde dag uitkwam als Dead Island had ik hem op de eerste dag gekocht, maar ik wacht maar even tot ik uitgekeken ben op Resistance 3, wat echt een schokkend goede campaign heeft. Reageren
commando Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 (bewerkt) Speelt iemand deze game? Vandaag effe gespeeld en opzicht een goede game, al is het alsof je Dead Rising speelt. Alleen die game is wat minder serieus en speelt zich af in een winkelcentrum ipv. eiland. Wat ik wel minder vind, is dat de wapens een erg korte levensduur hebben, na 5 zombies ofzo kun je nieuwe wapens opgaan pakken omdat de vorige stuk zijn. dat vond ik juist wel leuk XD beetje lachen tussen het zombievechten door , houd nooit zo van horror-achtige games behalve als het gemixed is met humor Bewerkt: 12 september 2011 door commando Reageren
Shorty_D Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Moet zeggen dat ik ietwat huiverig was na een aantal cijfers die ik zag, maar ach... toch gehaald vanwege het feit dat het een "sandbox/free roam" game is. Uiteraard zijn er slordigheden, en is het zeker geen topper. Maar het is zeker wel een vermakende game. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Moet zeggen dat ik ietwat huiverig was na een aantal cijfers die ik zag, maar ach... toch gehaald vanwege het feit dat het een "sandbox/free roam" game is. Uiteraard zijn er slordigheden, en is het zeker geen topper. Maar het is zeker wel een vermakende game. Idd, geen echte topper maar zeker geen verkeerde game, en vind het zelf een aanrader voor mensen die zombiegames leuk vinden. Wat ik wel jammer vind, wapens gaan snel stuk, je kan amper vuurwapen ammo dragen, vuurwapens komen erg laat in de game(Unlock staat in de spoiler hieronder) en zijn soort van underpowerd imo, maar dat zijn kleine dingetjes. Handguns midden in Act II, automatische guns kun je pas gebruiken op lvl 20, wat je ongeveer haalt aan het einde van Act II Voor de mensen die in Act II zitten, zullen de volgende spoiler net zo storend vinden als ik: De fucking Sewers aka de riolen, wat haat ik dat, vooral met die klote zombies die op je kotsen of dat ze je blocken zodat je door 10 zombies wordt geklemd met alle gevolgen van dien -.- Tevens, wil ik mensen wel iets vertellen, missies zijn eigenlijk redelijk kort en toch vrij gemakkelijk, alleen: Veel krachtige zombies op bepaalde plekken, deze zijn vrij moeilijk te doden en slaan je erg snel dood, wat de missie wat langer rekt en je voorzichtiger speelt. In een missie extra opdrachten krijgen, soms ben je met een extra opdracht langer bezig dan met de 'echte' missie. En nog het ergste, lopen, heel veel lopen, wat een missie moeilijker maakt(wapens die je kapot slaat en gezondheid dat eraf gaat) en de missie veel langer maakt, eerste wat ik deed was het regelen van een auto. En deze drie dingen maken de missies wat langer en moeilijker, dus je kan niet echt 'even' spelen. Tenzij je zijmissies doet, die zijn wat korter maar zijn geen must zover ik weet. Tevens, zit ik na 8 uurtjes spelen op zo'n 60%, met een game dat eigenlijk geen tot erg weinig replay waarde heeft is dat wel een beetje snel/kort. Daarnaast zijn er 4 characters en volgens mij probeerde ze daarmee de replay waarde een beetje hoog te houden, met de bedoeling dat je met iedere character de game uitspeelt zeg maar. Als je 1x de game uitspeelt, kun je kiezen om een nieuw character te pakken en je skills en wapens te behouden maar de verhaallijn ermee opnieuw te beleven. Vandaar denk ik ook de RPG achtige skills, om het nog enigszins leuk te houden Wel weet ik dat ik deze game niet meer aanraak als ik hem uitgespeeld heb, vond tot nu toe Act II erg kut en niet voor herhaling vatbaar helaas. Reageren
thug Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 ik vindt die eerste trailer wel heel emotioneel. binnen een paar weken eens aanschaffen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 ik vindt die eerste trailer wel heel emotioneel. binnen een paar weken eens aanschaffen. De game zelf is niet emotioneel Reageren
thug Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 ik vindt die eerste trailer wel heel emotioneel. binnen een paar weken eens aanschaffen. De game zelf is niet emotioneel heb gehoord dat de meningen verdeeld waren de ene zegt dat ie goed is en de ander vind het een kutspel dus ik twijfel. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 ik vindt die eerste trailer wel heel emotioneel. binnen een paar weken eens aanschaffen. De game zelf is niet emotioneel heb gehoord dat de meningen verdeeld waren de ene zegt dat ie goed is en de ander vind het een kutspel dus ik twijfel. Idd, hierboven staat mijn mening, vind het zelf wel een leuke game maar er zitten wat min puntjes aan. Zou wat reviews lezen en evt. bij een kennis spelen, game moet net in je smaak vallen denk ik. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 Het lijkt me een mooie game! Ik zet deze ook zeker op mijn lijstje. Alleen dit spel zal nog even moeten wachten ben ik bang. Maar, ook dit spel komt zeker bij mijn verzameling. Reageren
thug Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 ik vindt die eerste trailer wel heel emotioneel. binnen een paar weken eens aanschaffen. De game zelf is niet emotioneel heb gehoord dat de meningen verdeeld waren de ene zegt dat ie goed is en de ander vind het een kutspel dus ik twijfel. Idd, hierboven staat mijn mening, vind het zelf wel een leuke game maar er zitten wat min puntjes aan. Zou wat reviews lezen en evt. bij een kennis spelen, game moet net in je smaak vallen denk ik. ik wacht sowieso op de platinium versie denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.