Geplaatst: 6 juni 201114 jaren comment_1848153 In deze actie missie van de XFiles reeks, heb ik de beste ooit gemaakt! XFiles: San Fierro. Deze missie bestaat uit 2 delen: XFiles San Fierro part 1 & part 2 In deze missie moet je heel wat mensen en zombies vermoorden! Doorboor zombies en vijanden met kettingzagen, schiet ze neer met AK-47s, steek vijanden neer met katana's, en nog veel meer! Ook heb ik iets toegevoegt: Nu moet je gaan voor je leven! Een keer gepakt door een zombie = dood of bijna dood. en natuurlijk de motors en auto's. Je moet crossen in de modder en in de zandstormen, rijden door de buurt en langs de huizen. Download part 1: Klik Download part 2: Klik Laat me horen wat je ervan vond, en of je het leuk vond supergtagamer
Geplaatst: 6 juni 201114 jaren comment_1848161 http://www.gtaforum.nl/topic/120275-wipplugin-xfiles/ <- Is het toeval of? EDIT: Nvm ik zie dat je al eerder een missie hebt gemaakt met deze naam. Bewerkt: 6 juni 201114 jaren door Megadreams
Geplaatst: 6 juni 201114 jaren Auteur comment_1848171 Ja, in part 1, heb ik nog wat fouten gemaakt. (ben ik vergeten op te lossen )
In deze actie missie van de XFiles reeks, heb ik de beste ooit gemaakt!
XFiles: San Fierro. Deze missie bestaat uit 2 delen: XFiles San Fierro part 1 & part 2
In deze missie moet je heel wat mensen en zombies vermoorden! Doorboor zombies en
vijanden met kettingzagen, schiet ze neer met AK-47s, steek vijanden neer met katana's, en nog veel meer!
Ook heb ik iets toegevoegt: Nu moet je gaan voor je leven! Een keer gepakt door een zombie = dood of bijna dood.
en natuurlijk de motors en auto's. Je moet crossen in de modder en in de zandstormen,
rijden door de buurt en langs de huizen.
Download part 1:
Klik
Download part 2:
Klik
Laat me horen wat je ervan vond, en of je het leuk vond
supergtagamer