Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) Need for Speed: The Run Ontwikkelaar: Electronic Arts Genre: Racegame Platforms: PS3, XBOX360, PC Release: 17 november 2011 Na het zien van deze gameplay van de persconferentie van Electronic Arts ben ik toch wel heel erg onder de indruk geraakt van deze game. Het ziet er grafisch gelikt uit, je kan uit je voertuig stappen en de politieachtervolgingen zijn episch! Bewerkt: 6 juni 2011 door Kenny-Petrovic Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 De laatste paar heb ik niet gepeeld maar deze gaat het worden Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Oh my gewd.. dit lijkt wel Carbon. De enige die ik daadwerkelijk goed vond.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ik vond de Need for Speed's op de PS2 anders ook wel goed. Dan heb ik het hier over Underground 1 & 2. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Nooit gespeeld.. Voor de rest heb ik elke NfS gespeeld waarvan er me maar 2 bevielen.. Carbon en Hot Pursuit (2010) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ik moet ook zeggen underground 2 was in een wereld super moeilijk maar carbon was inderdaad het best met die vele basen. Ik wist ook dat shift en world op parcours waren maar ik vind dat het in de stad moet blijven Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Inderdaad. Dat vond ik zo leuk aan Need for Speed.. Reageren
myron.b Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Ik ga die zeker kopen,maar ik wacht wel totdat die in de aanbieding is. Volgens mij kun je ook lopen, en met wapens. Hot Pursuit is ook cool. Oh my gewd.. dit lijkt wel Carbon. De enige die ik daadwerkelijk goed vond.. Heb jij dan Carbon? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Had ik wel op PS2 toendertijd Reageren
Venzio Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Wat een slecht spel na het zien van de E3, gatverdamme maak het dan gelijk echt uit de auto stappen en niet met quicktime dingen. Reageren
moechy Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Wat voor een kut game. Ze moeten terug naar het origineel. Need For Speed Underground 1 en 2. Dat waren nog eens games. Niet deze rommel... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Carbon was voor mij het mooist dus moet die gewoon worden alleen met andere personen en auto's Reageren
myron.b Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 ik vind most wanted ook wel cool. maar ik denk dat het spel wel wat chaotischer is dan de andere. Hier kun je met wapens en lopen volgens mij. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Ik weet het niet na Underground 2 is need for speed geen need for speed meer vind ik mijn beeld van NFS was altijd veel tunnen & iligaalen race's racen . Ben benieuwd of het uitgebreide tunning terug komt. T spel ziet der wel netjes uit afwachten dus Reageren
vice Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 o-o. Ik had zo stilaan een planning van welke spellen ik ging kopen. Maar daar komen er steeds weer bij . Heb de video niet afgekeken (doe ik morgen wel), maar het ziet er iig wel gaaf uit ^^. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.