Jump to content
Joriz

Missies voor GLD bevestigd en mogelijke Stunt Mode


Het Total Conversion-project, The Green Light District, krijgt een variërend missie aanbod. Volgens Apple-Mac, de leider van de mod, keren een aantal bekende gangs en aspecten uit vorige games terug, waaronder de Zaibatsu Gang (welke we al kennen uit GTA 2).

Het verhaal van The Green Light District, is een direct vervolg op het einde van GTA San Andreas. Nadat CJ de missie ‘End of the line’ heeft voltooid, wordt CJ na enkele dagen opgebeld door een oude vriend vanuit de East Coast (Liberty City), genaamd Ray. Ray zegt dat ‘CJ’s taak in San Andreas voltooid is, en dat Ray een enorme villa voor CJ geregeld heeft.

Wanneer CJ naar de luchthaven van Los Santos komt, ontmoet hij Ray en stapt ie met hem in zijn helikopter. Plotseling wordt de helikopter beschoten. CJ wilt uit de helikopter springen, maar Ray durft echter niet vanuit zo’n grote hoogte te springen. Uiteindelijk springt CJ er alsnog uit, maar de helikopter ontploft kort nadat CJ eruit is gesprongen. Voor CJ is dit het begin van een nieuwe reeks ellende. Waar is CJ beland? Wie heeft het zo erg gemunt op CJ en Ray? En het belangrijkste; Waar is Ray? Leeft hij nog, of is hij tijdens de explosie overleden?

gallery_1_5_29131.jpg

Buiten de verhaallijn zit Apple-Mac ook te denken aan een soort Stunt Mode: “De stunt-mode moet een soort mini-game gaan worden, waarbij allemaal stuntobjecten in GLD verschijnen.” “Vervolgens kan men dan op daken van gebouw naar gebouw scheuren, over idiote ramps en loopings crossen, en jumps voor een rij auto’s en objecten te plaatsen, om daar vervolgens met een salto o.i.d. overheen te springen.”

GLD staat na het verschijnen van de vorige trailer bekend als ‘snel, flitsend, en grof’, en dit concept zal daarom dan ook een leuke toevoeging aan de mod kunnen zijn.

Tot slot heeft Apple-Mac op de vraag of er missies en de Stunt-mode al in update 1.5 verschijnt, vooralsnog nog geen duidelijk antwoord gegeven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Doet mij gewoon denken aan een nieuwe GTA :puh:

Helemaal mee eens. Zodra ik San Andreas heb uitgespeeld, moet ik GLD maar eens installeren op mijn PC'tje. Ik denk dat het weer extra uurtjes plezier gaat opleveren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Steeds als ik nieuw nieuws zie op de index , denk ik dat er nieuws over GTA5 is. Maar dat is helaas niet zo :(

Daar had ik ook last van ja :clown:

Vooral omdat nu de E3 bezig is, ik kan niet wachten dat er staat: Aangekondigd: GTA5

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...