Geplaatst: 12 juni 201113 jaren comment_1850411 Hallo, Ik ben niet zo goed in het maken van signatures en heb ik graag de hulp van jullie nodig. Dus bij deze: Type: Logo Stijl: Goudkleurig Grootte: Zo gauw hij maar duidelijk is Voorbeeld: Kon ik niet vinden maar het liefst een foto van Niko Tekst: The Golden Guys Clan Rand: Niet nodig Kleuren: Glimmend goud als het mogelijk is Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Ik zal het erg waarderen als deze aanvraag serieus wordgenomen. Alvast bedank voor diegene die hem wil maken.
Geplaatst: 14 juni 201113 jaren comment_1851022 Als je nou eens wat specifieker bent met wat je nou precies wilt, dan kunnen we je pas helpen. Al plaats je maar een voorbeeld met wat op en aanmerkingen over wat er anders moet dan zijn we al een eind op weg. Bewerkt: 14 juni 201113 jaren door Gta Ripper
Geplaatst: 14 juni 201113 jaren Auteur comment_1851051 Zoeits als deze letters Een bepaald type voor het logo kan ik nog niet echt vinden dat mogen jullie zelf bepalen ik zal dan wel eerlijk zijn als hij goed is.
Geplaatst: 14 juni 201113 jaren comment_1851053 Ik kan Niko er nog bij doen, moet alleen nu weg. Bewerkt: 14 juni 201113 jaren door ZaroX
Geplaatst: 14 juni 201113 jaren Auteur comment_1851060 Mooi bedankt als het kan heb ik er nog een poster of een soort van lijst omheen met een logo (die jullie zelf mogen verzinnen)
Hallo,
Ik ben niet zo goed in het maken van signatures en heb ik graag de hulp van jullie nodig.
Dus bij deze:
Type: Logo
Stijl: Goudkleurig
Grootte: Zo gauw hij maar duidelijk is
Voorbeeld: Kon ik niet vinden maar het liefst een foto van Niko
Tekst: The Golden Guys Clan
Rand: Niet nodig
Kleuren: Glimmend goud als het mogelijk is
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): -
Ik zal het erg waarderen als deze aanvraag serieus wordgenomen.
Alvast bedank voor diegene die hem wil maken.