Jump to content
Geplaatst:
comment_1850656

Het grote verzameltopic!

Spaar in dit topic alles wat jij verzamled, en post het maar ;)

Vergeet geen gebruik te maken van de peiling ;)

supergtagamer

Bewerkt: door supergtagamer

• Reacties 165
  • Bezichtigingen 19.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat verzamel jij? 58 leden hebben gestemd

1. 1. Wat verzamel jij?

• Munten
      6
    • postzegels
      1
    • blikjes
      1
    • CD's
      9
    • batterijen
      1
    • schroefen en spijkers
      2
    • iets anders, namelijk:
      41
    • supermarktspaardingen
      2
    • LP's/Singles
      2
    • Games
      3
    • Films
      2

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1915416

Ik spaar kentekens en hectometerpalen.

Waar haal je die paaltjes vandaand? Sta je naast de snelweg paaltjes uit de grond te trekken?

OT: Ik verzamel geld,dure elektronische dingen en telaatbriefjes op school.

Geplaatst:
comment_1916271

Verstand en wijsheid. Het wil alleen nog niet zo goed lukken. :-(

whaha :schater:

Wijsheid leert men,

Verstand krijgt men mee...

Slimheid is het relativeren en combineren van verstand, met wijsheid in en buiten de sociale omgeving.

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1929511

Eigenlijk spaar ik op het moment auto emblemen/logo's, maar enkel van bepaalde merken wat sommige wil ik er niet tussen hebben liggen.

Atm heb ik dit:

img0496ag.jpg

Zeggg, jij gaat toch niet stiekem met schroevendraaiertjes langs auto's he in het donker? :bonk:

:D

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1949498

Ik spaar treinkaartjes. En treinkaartjes van m'n eigen reizen tellen niet.

Ik heb er al een luttele twee. Ééntje is van... eh... iets met een G... nou ja, één van de volgende;

Gaanderen - Gaarkeuken - Gaast - Gaastmeer - Galder - Gameren - Gammelke - Gapinge - Garderen - Garijp - Garmerwolde - Garminge - Garnwerd - Garrelsweer - Garsthuizen - Gassel - Gasselte - Gasselterboerveen - Gasselterboerveenschemond - Gasselternijveen - Gasselternijveenschemond - Gastel - Gasteren - Gasthuis - Gauw - Gebroek - Geelbroek - Geersbroek - Geersdijk - Geertruidenberg - Geervliet - Gees - Geesbrug - Geesteren (Gelderland) - Geesteren (Overijssel) - Geeuwenbrug - Geffen - Gelderingen - Geldermalsen - Gelderswoude - Geldrop - Geleen - Gellicum - Gelselaar - Gemert - Gemonde - Genderen - Gendringen - Gendt - Genemuiden - Genhout - Gennep - Genum - Gerkesklooster - Gerner - Gersloot - Gerwen - Geulhem - Geulle - Geulle aan de Maas - Geverik - Geysteren - Giekerk - Giesbeek - Giessen - Giessenburg - Giessendam - Gieten - Gieterveen - Giethmen - Giethoorn - Gilze - Glane - Glanerbrug - Glimmen - Godlinze - Goedereede - Goënga - Goëngahuizen - Goes - Goingarijp - Goirle - Goor - Gorinchem - Gorpeind - Gorredijk - Gorssel - Gortel - Gouda - Goudriaan - Goudswaard - Gouderak - Goutum - Graauw - Graetheide - Grafhorst - Graft - Gramsbergen - Grashoek - Grathem - Grave - Greffelkamp - Greonterp - 's Grevelduin-Capelle - Grevenbicht - Griendtsveen - Grijpskerk - Grijpskerke - Grijzegrubben - Groede - Groenekan - Groeningen - Groenlo - Groenveld (Harenkarspel) - Groenveld (Venlo) - Groesbeek - Groessen - Groet - Groetpolder - Grolloo - Groningen - Gronsveld - Groot-Abeele - Groot Dochteren - Groot Haasdal - Groot-Ammers - Groote Keeten - Grootebroek - Grootegast - Grootschermer - Grosthuizen - Grouw - Grubbenvorst - Gulpen - Guttecoven

naar Enschede.

Die andere ging vanaf Groningen helemaal naar Groningen.

(EDIT: Die eerste was Geerdijk - Enschede)

Bewerkt: door SpacyColours

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1973989

Schaalmodellen van ferrari's en lamborghini's, meestal van bburago. Naja, eerder veel gedaan, nu niet meer eigenlijk. En suske & wiske's. Heb daar de complete verzameling van, tenminste vanaf 67. Ook een paar oude nummers ertussen, die nog in het zwart wit werden afgedrukt. Probeer het nu een beetje op peil te houden door de nieuwste editie aan te schaffen.

Games reken ik niet tot verzamelobject.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.