Jump to content
Geplaatst:
comment_1852156

Hoi!

Ik heb tshirt.txd uit ImgTool gehaald en daarna de TXD geedit met TXD Workshop maar nu heb ik de picture opnieuw geinpoort en de texture opgeslagen dus nu vervang ik hem opnieuw in player.img en ga ik ingame maar is het tshirt nog steeds wit :(

Ik praat over tshirt.txd dat White Tshirt ingame is.

Hulp alstublieft!!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1852299

Hoi!

Ik heb tshirt.txd uit ImgTool gehaald en daarna de TXD geedit met TXD Workshop maar nu heb ik de picture opnieuw geinpoort en de texture opgeslagen dus nu vervang ik hem opnieuw in player.img en ga ik ingame maar is het tshirt nog steeds wit :(

Ik praat over tshirt.txd dat White Tshirt ingame is.

Hulp alstublieft!!

Niemand?? :(

Geplaatst:
comment_1853151

Heb je toevallig SAMI gebruitkt?

Zoja, als je Windows vista/7 hebt worden er mapjes in verborgen mappen aangemaakt met een gta3.img, met backups, als je die verwijderd moet het weer goed zijn.

C:\Users\Je naam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Veel geluk, veel weten niet van dit probleem, dus probeer ook andere mensen te helpen die dit hebben :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1854840

Heb je toevallig SAMI gebruitkt?

Zoja, als je Windows vista/7 hebt worden er mapjes in verborgen mappen aangemaakt met een gta3.img, met backups, als je die verwijderd moet het weer goed zijn.

C:\Users\Je naam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Veel geluk, veel weten niet van dit probleem, dus probeer ook andere mensen te helpen die dit hebben :puh:

Nope IMG TOOL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.