Jump to content
Geplaatst:
comment_1852411

Forza Motorsport 4

Ontwikkelaar: Microsoft Game Studios

Uitgever: Turn 10

Genre: Racing

Platforms: Xbox 360

Aantal spelers: Splitscreen - ONLINE: 2-16 spelers

Release: GERELEASED (US: 11 oktober, Europa: 14 oktober)

Demo: Beschikbaar

Website: Klik

* Media (/filmpjes)

* Enkele screenshots

FM_8.png

Forza-Motorsport-4-Promo-Stills-4-X360.png

Forza_Motorsport_4_12922801588481.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 78
  • Bezichtigingen 13.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1888615

En je hebt ook dat je door poortjes moet rijden. Volgens mij zat dat ook niet in Forza 3.

En ik heb een vraagje: Kan je foto's van je telefoon die je met een kabel aan je xbox heb vast gemaakt gebruiken in de paint jobs? Of zijn sommige nou gewoon ZO goed in het maken van paintjobs dat sommige paintjobs gewoon lijken alsof het foto's zijn?

Bewerkt: door BoerDave

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1888622

Je rijdt dus op het Top Gear track en er zijn kegels, je hebt gewone kegels, en gouden kegels. Je krijgt een bepaald aantal van punten dat je moet behalen, en als je dat dan behaald win je die 'race'/challenge.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1905395

Forza heeft rally tracks nodig! :D

Sommige dingen van GT5 zijn achteraf gezien wel tof en knap, rallytracks zijn gaaf, dat de handling compleet shit is maakt niet uit maar dat het er is. En de night -cyclus enigszins. En de hoeveelheid aan tracks zoals Monza, Monaco, Nurburgring 24H, en dirt en Streets.

Geplaatst:
comment_1905397

Forza heeft rally tracks nodig! :D

Sommige dingen van GT5 zijn achteraf gezien wel tof en knap, rallytracks zijn gaaf, dat de handling compleet shit is maakt niet uit maar dat het er is. En de night -cyclus enigszins. En de hoeveelheid aan tracks zoals Monza, Monaco, Nurburgring 24H, en dirt en Streets.

Waar heb je het nou over? Het gaat over Forza 4... :7

En ik heb GT5 ook gespeeld maar vond het een beetje tegenvallen :/ .

Geplaatst:
comment_1905476

Ik blijf 'verliefd' op dit spel door de hoeveelheid auto's en Top Gear extra's.

Probleem is dat ik een PS3 heb en ik moet het doen met GT5. Verder niets mis mee, maar ik mis de bovenstaande dingen. Vooral dat je bij een beperkt aantal auto's cockpit view hebt. :|

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.