Jump to content
Geplaatst:
comment_1856148

Iemand hier die het volgt?

tv_breaking_bad05.jpg

Set and produced in Albuquerque, New Mexico, Breaking Bad is the story of Walter White (Bryan Cranston), a struggling high school chemistry teacher who is diagnosed with advanced lung cancer at the beginning of the series. He turns to a life of crime, producing and selling methamphetamine with a former student, Jesse Pinkman (Aaron Paul), with the aim of securing his family's financial future.

Aldus Wiki.

Ik vond het een beetje langzaam op gang komen, maar uiteindelijk zeker een fijne serie :)

• Reacties 130
  • Bezichtigingen 21.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_2203626

Ik zit nu zo ongeveer aan het einde van het eerste seizoen. Heerlijke serie inderdaad, vooral die onverwachte plot twists/cliffhangers op het einde maken dat je je eigenlijk niet meer kunt bedwingen om de volgende episode er nog achteraan te kijken. :puh: Ja, dit wordt nog eventjes genieten. ^_^

Geplaatst:
comment_2203740

Eerste seizoen vond ik vrij matig en wou bijna niet meer verder kijken maar het wordt seizoen bij seizoen beter.

Ik was vanaf de eerste aflevering al verkocht aan het verhaal, een geweldige serie.

Inmiddels is het al een tijdje geleden dat ik het af heb gekeken maar ik zou het iedereen aanbevelen :)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2227821

Dit filmpje kreeg ik vanavond toegestuurd, het leek me wel leuk om het hier te delen met de Breaking Bad-fans alhier... Ik zal niet te veel verklappen, see it for yourself. icon_mrgreen.gif Heeft verder weinig te doen met de serie/verhaallijn zelf.

Zelf heb ik gisteravond aflevering 10 van seizoen 3 uitgekeken. Heerlijke serie, wordt alsmaar beter en heftiger.
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2235056

Naja, als je het helemaal kijkt, ga je misschien zeggen van "Damn, al een geluk dat ik het helemaal heb doorgekeken", maar dat is jouw keuze. Het is het geld helemaal waard, vooropgesteld dat je zo'n toppertje koopt en niet downloadt.

Geplaatst:
comment_2235416

Ik weet niet om welke aflevering van het eerste seizoen het nou gaat, maar om je een tip te geven: bekijk de pilot (de eerste episode van seizoen 1). Die geeft je direct een spetterend beeld van hoe de serie er nou daadwerkelijk uit ziet en uit gaat zien. De rest van seizoen 1 is naar mijn herinnering een stukje minder spectaculair en wat langdradiger, misschien dat je daar wat op bent afgeknapt. Maar geloof me (en 3L1077): het wordt alsmaar beter en als S1E1 je aanspreekt, ga jij nog veel plezier beleven aan Breaking Bad. ^_^

Ik zit zelf nu aan S4E5, als ik het me goed herinner. 't Tempo ligt in verband met een boel andere verplichtingen niet heel hoog (niet meer dan 1/2 afleveringen per week), maar dat betekent aan de andere kant dus extra lang genieten. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.