Geplaatst: 1 juli 201114 jaren comment_1856672 Kan iemand de hele learning to fly uitspelen voor mij. Ik ben er nu al drie dagen mee bezig en ik kom niet verder bij de bochten maken met het vliegtuig.
Geplaatst: 1 juli 201114 jaren comment_1856683 Kan iemand de hele learning to fly uitspelen voor mij. Ik ben er nu al drie dagen mee bezig en ik kom niet verder bij de bochten maken met het vliegtuig. Dan moet je de savegame wel even posten...
Geplaatst: 23 juli 201114 jaren comment_1863616 Kan iemand de hele learning to fly uitspelen voor mij. Ik ben er nu al drie dagen mee bezig en ik kom niet verder bij de bochten maken met het vliegtuig. Lukte mij ook niet. Maar naar goed proberen lukt het gebruik je je muis of je toetsenbord? als je je muis gebruikt moet je je toetsenbord gebruiken.
Geplaatst: 24 juli 201114 jaren comment_1863952 Ik wil je wel helpen hoor, alleen stuur dan even de save-game in je post. Dan kan ik hem voor je doen. Ik weet dat het al 24-July is terwijl de vraag van 1-July is maar ik denk dat je hem nog niet klaar hebt. Zet even dit er bij, dit is wel belangrijk. •save-game. Bewerkt: 24 juli 201114 jaren door Xezel
Kan iemand de hele learning to fly uitspelen voor mij.
Ik ben er nu al drie dagen
mee bezig en ik kom niet verder bij de bochten maken met het vliegtuig.