Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1856778

Ik ben nu een beetje uitgekeken op dit ding, dus ik wou wel eens een nieuwe , maar ik weet niet welke :puh:

Budget: 600 euro

Doel: Vanalles, ook gamen. Maar ook voor school etc.

Desktop of laptop: Laptop

Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit.

Benodigde randapparatuur: /

Besturingssysteem: Windows

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nope

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Maakt niet uit.

Extra koeling (voor overklokken)? /

Ik weet het , je kunt beter een PC kopen , nou nee , daar is namelijk geen plaats voor. Ik hoef echt NIET alles op high te spelen, ik kan nu GTA 4 op low aan en BFBC2 op medium.

( Deze laptop ).

Bewerkt: door Davedavy

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1857338

Ja, normaal (zonder de actie dus) is het 3Gb ;p

En ja megapilot :D kan er niets aan doen.. Maarja, je kan je geheugen altijd nog vervangen na een paar jaar, als het te weinig wordt.

@Davedavy

Ik weet niet of je veel gaat downloaden op je laptop (zoals games via steam of andere bronnen / films etc). Maar als je denkt dat je niet genoeg hebt aan 320 Gb, kan je hem zelf aanpassen naar 750Gb (ook 7200rpm) voor maar 43 euro (in het Dell aanpas scherm). Dan blijf je dus ook je garantie houden.

Bewerkt: door Maikle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1857447

Ja, normaal (zonder de actie dus) is het 3Gb ;p

En ja megapilot :D kan er niets aan doen.. Maarja, je kan je geheugen altijd nog vervangen na een paar jaar, als het te weinig wordt.

@Davedavy

Ik weet niet of je veel gaat downloaden op je laptop (zoals games via steam of andere bronnen / films etc). Maar als je denkt dat je niet genoeg hebt aan 320 Gb, kan je hem zelf aanpassen naar 750Gb (ook 7200rpm) voor maar 43 euro (in het Dell aanpas scherm). Dan blijf je dus ook je garantie houden.

Ik heb altijd nog een externe HDD :D

Bedankt voor de hulp , uit eindelijk is het dus de XPS17 geworden :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1858003

*Bump :$ *

Ik dacht opeens, ik heb nu Pentium Dual core T4200 @ 2 GHZ , en ATI HD 4570 512 MB , met die XPS 17 krijg ik 1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M en 2e generatie Intel® Core™ i3-2310M Processor, 2,10 GHz , kan ik met die dell dan beter gamen dan nu?

Geplaatst:
comment_1858195

*Bump :$ *

Ik dacht opeens, ik heb nu Pentium Dual core T4200 @ 2 GHZ , en ATI HD 4570 512 MB , met die XPS 17 krijg ik 1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M en 2e generatie Intel® Core™ i3-2310M Processor, 2,10 GHz , kan ik met die dell dan beter gamen dan nu?

Ja, ATI HD 4570 is duidelijk een zwakkere (verouderde) videokaart, en zit in klasse 3. De GT 550M zit bovenin Klasse 2, en geloof me, je gaat verschil merken. Hetzelfde verhaal voor de CPU, de I3-2310M zal sneller zijn dan de pentium dual core.

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1868464

Die laptop is een zeer goede laptop (ik zit er namelijk op :$) hij is nog nooit vastgelopen en voert alles snel uit. Games zoals GTA IV kan hij op high aan zonder enige lag.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1868765

Ik zie dat iedereen zijn/haar bestelling van campusshop heeft ontvangen, ik weet niet waar jij hebt gekeken?

Edit:

Hmm , het bestellen gaat dus niet ik heb geen project code...

Geplaatst:
comment_1869063

Ik zie dat iedereen zijn/haar bestelling van campusshop heeft ontvangen, ik weet niet waar jij hebt gekeken?

Edit:

Hmm , het bestellen gaat dus niet ik heb geen project code...

je leest wel dat ze lang hebben moeten wachten ;p als ik jou was had ik diezelfde laptop gewoon ergens anders besteld. Maargoed, jouw keuze.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1869189

Dat is nu net het probleem,

1. Het is veel duurder,

2. Er is bijna geen shop die die verkoopt..

Ik kan miss wel eens kijken bij de macro of mediamarkt, maar op hun websites zie je anders ook weinig van hun assortiment...

Edit:

Ik heb wat alternatieven:

http://www.otto.nl/product/16860835?cmp=M4N_deep&s2m_type=3&filter.manufacturer=ASUS&s2m_channel=6&c=multimedia-computer-notebooks-netbooks-notebooks&p=2&shop=Notebook-Asus-K52F-EX887V Wel 2 gig minder ram en I5 geen I7.

Geplaatst:
comment_1869616

Dat is nu net het probleem,

1. Het is veel duurder,

2. Er is bijna geen shop die die verkoopt..

Ik kan miss wel eens kijken bij de macro of mediamarkt, maar op hun websites zie je anders ook weinig van hun assortiment...

Edit:

Ik heb wat alternatieven:

http://www.otto.nl/product/16860835?cmp=M4N_deep&s2m_type=3&filter.manufacturer=ASUS&s2m_channel=6&c=multimedia-computer-notebooks-netbooks-notebooks&p=2&shop=Notebook-Asus-K52F-EX887V Wel 2 gig minder ram en I5 geen I7.

Niet doen! De grafische kaart is gewoon onboard prut ding.. Als je wil gamen sla je de plank flink mis. Ook degene die je via de PM stuurde is geen fijne laptop. Als ik jou was, zou ik gewoon afstand nemen van die K serie van Asus (tenzij je toch denkt dat degene goede specs heeft) omdat bijna alle laptops in die serie last hebben van oververhitting, en de goedkope hardschijven (die echt slecht presteren in het lezen en schrijven van data). En dit lul ik niet uit mijn nek, dat zeg ik uit ervaring omdat ik een K73 had..

De enigste twee laptops die "normaler" uit de K serie komen zijn de twee die ik het begin van het topic benoem. Deze hebben tenminste een snelle processor en videokaart, toch hebben deze allebei last van de goedkope harde schijf en de hitte productie. Tevens is de case van de 17 inch versie wat lomp..

Bewerkt: door Maikle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.