Geplaatst: 1 juli 201113 jaren comment_1856892 Hallo net begonnen met modding. heb er een auto ingezet maar hoe kan ik die in het spel vinden, staan die ergens geparkeerd ofzo? Lexie
Geplaatst: 1 juli 201113 jaren comment_1856909 Het is gewoon als normaal alleen zie je nu de echte auto rijden in plaats van de normale.
Geplaatst: 1 juli 201113 jaren comment_1856912 Wat je het beste kan doen is een auto uitkiezen, die in je garage zetten bij je safehouse, en dan het model veranderen van diezelfde auto naar je gemodde model. Start je spel op, ga naar je garage en daar is dan je gemodde wagen
Geplaatst: 1 juli 201113 jaren comment_1856914 Dat kan ook inderdaad dan verander je gewoon de naam van het bestand naar de gewenste auto en voilà
Geplaatst: 1 juli 201113 jaren comment_1856918 En ik maar denken aan een soort van bot die "hoi" zou zeggen. ONTOPIC: Je openingspost verward me wel een beetje, heb je een voertuig gereplaced of toegevoegd? Sommige voertuigen zijn veel te vinden op bepaalde plaatsen of staan ergens geparkeerd (locaties: wikigta.org). Je kan ook gebruik maken van een car spawner (mod of trainer) om het voertuig te spawnen.
Hallo
net begonnen met modding.
heb er een auto ingezet maar hoe kan ik die in het spel vinden, staan die ergens geparkeerd ofzo?
Lexie