Jump to content
Geplaatst:
comment_1857025

Hallo ik heb een probleem denk ik ik heb left 4 dead 2 gekocht voor op de pc nu moet die eerst allenmaal dingen downloaden maar mijn steam internet download snelheid is heel erg laag namelijk 316 KB/S is er een manier om het sneller te laten gaan?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1857028

Hallo ik heb een probleem denk ik ik heb left 4 dead 2 gekocht voor op de pc nu moet die eerst allenmaal dingen downloaden maar mijn steam internet download snelheid is heel erg laag namelijk 316 KB/S is er een manier om het sneller te laten gaan?

Wat voor internet heb je, draadloos of met een kabel?

Geplaatst:
comment_1857032

Dan ligt het aan je abbonement van je internet, als je meer betaalt voor je abbonement heb je vaak sneller internet.

Of het ligt aan je router/modem, maar dit is vaak niet het pobleem.

Het kan ook de website zijn van wat je het downloadt, als de website druk bezocht wordt, is vaak je snelheid ook wat minder.

Bewerkt: door kelwin

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1857033

dat is dan wel heel erg zuur ken ik niet ergens anders dat downloaden of het spel zonder steam spellen wand ik heb niet echt de tijd om 15 uur te wachten kut zooi. ik heb het spel op cd voor de duidelijkheid.

Bewerkt: door arjan123nl

Geplaatst:
comment_1857339

?

Als je de DVD gewoon in je pc duwt kan je hem gewoon via de DVD installeren hoor? Pas als je hem via Steam koopt zal je hem inderdaad via Steam moeten downloaden.

Ga eens naar speedtest.net en plaats hier de gehaalde snelheid. Misschien ligt het aan Steam en niet aan je internet.

Geplaatst:
comment_1857369

Ik kan me herinneren dat ik The Orange Box als retail versie activeerde en dat het downloaden begon bij 70%. De laatste keer dat ik een retail versie activeerde was dit niet het geval. Ik opende de dvd via Steam, voerde de serial code in maar hij begon gewoon vanaf 0% te downloaden. Ik vroeg me af waarom er dan nog een schijfje bij zat. Misschien heb ik toen alleen de serial ingevoerd en niet goed vanaf de dvd - als daar een verschil in zit.

Je internetsnelheid speelt een belangrijke rol. En de Steam Summersale is nu ook aan de gang waardoor de servers het druk hebben. Bij het menu Settings > Downloads + Cloud vind je het onderdeel Download region. Als je hier een ander land kiest wil het ook nog wel eens helpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.