Geplaatst: 4 juli 201113 jaren comment_1857552 hallo, ik heb mods geïnstaleerd en wil ze graag verwijderen. ik heb het spel al 5 keer herinstaleerd maar de mods blijven erop staan. weet iemand nog een manier om ze te verwijderen?
Geplaatst: 4 juli 201113 jaren comment_1857607 Beste king-eleven, Voor ik op je vraag in kan gaan zou ik graag willen weten welke mods er opstaan en hoe je ze geinstaleert hebt (SAMI, IMG tool ?) Dan hoop ik je verder te helpen xoex23
Geplaatst: 4 juli 201113 jaren Auteur comment_1857626 Beste king-eleven, Voor ik op je vraag in kan gaan zou ik graag willen weten welke mods er opstaan en hoe je ze geinstaleert hebt (SAMI, IMG tool ?) Dan hoop ik je verder te helpen xoex23 ik heb allemaal auto's enzo erin gezet met de IMG tool
Geplaatst: 4 juli 201113 jaren comment_1857657 Heb je nog de orginele bestanden? Dan moet je ze gewoon weer veranderen zoals je ze installeerd maar dan met orgineel.
Geplaatst: 5 juli 201113 jaren comment_1857745 Heb je nog de orginele bestanden? Dan moet je ze gewoon weer veranderen zoals je ze installeerd maar dan met orgineel. ik denk niet dat ie een back-up heeft gemaakt van de bestanden. Wat je zou kunnen proberen is om gta sa in een andere map te instaleren dus niet in c:/programafiles/rockstargames maar bijvoorbeeld in de map mijn documenten of in een (eventuele) zelf aangemaakte map. Lukt het niet ? Dan kan ik je (alsjewil) de oringnele bestanden van de vervangen bestanden geven dan moet je wel alleen even zeggen welke auto's je heb vervangen voor de mods... Met vriendelijke groet xoex23 Bewerkt: 5 juli 201113 jaren door xoex23
Geplaatst: 6 juli 201113 jaren Auteur comment_1858014 Heb je nog de orginele bestanden? Dan moet je ze gewoon weer veranderen zoals je ze installeerd maar dan met orgineel. ik denk niet dat ie een back-up heeft gemaakt van de bestanden. Wat je zou kunnen proberen is om gta sa in een andere map te instaleren dus niet in c:/programafiles/rockstargames maar bijvoorbeeld in de map mijn documenten of in een (eventuele) zelf aangemaakte map. Lukt het niet ? Dan kan ik je (alsjewil) de oringnele bestanden van de vervangen bestanden geven dan moet je wel alleen even zeggen welke auto's je heb vervangen voor de mods... Met vriendelijke groet xoex23 nee, ik heb de originele bestanden niet inderdaad. ik zal proberen in een andere map te instaleren, en als dat niet lukt zou ik graag de originele bestanden willen hebben
Geplaatst: 7 juli 201113 jaren comment_1858231 jep ik sta paraat pb me ff welke bestanden (als het niet lukt) je nodig hebt
hallo,
ik heb mods geïnstaleerd en wil ze graag verwijderen.
ik heb het spel al 5 keer herinstaleerd maar de mods blijven erop staan.
weet iemand nog een manier om ze te verwijderen?