Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_171614 Als ik deze computer nu zou verkopen op eBay, hoeveel zou ik dan minstens voor deze computer moeten krijgen? - Intel Pentium 4 - 1,5 GH - DVD Brander 8x (Liteon) - DVD Lezer - HD 120 GB - 256 MB RAM - ATI Radeon VE 64MB (videokaart) - 2 USB Poorten achteraan - Floppy - Topcom Lan Card (Voor het internet) - Windows XP Home Alles is 2 jaar oud behalve de harde schijf en de DVD brander.
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren Auteur comment_171623 Ik heb wel niet de CD's van Windows XP Home Edition, Home staat er alleen op geïnstalleerd. Of doet er dit niet toe?
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_171626 Ik heb wel niet de CD's van Windows XP Home Edition, Home staat er alleen op geïnstalleerd. Of doet er dit niet toe? Ik neem aan dat je je Harde Schijf leeggooit voordat je hem verkoopt. Zonder Home Edition zal hij €275/300,- gaan kosten.
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren Auteur comment_171629 Ik heb wel niet de CD's van Windows XP Home Edition, Home staat er alleen op geïnstalleerd. Of doet er dit niet toe? Ik neem aan dat je je Harde Schijf leeggooit voordat je hem verkoopt. Zonder Home Edition zal hij €275/300,- gaan kosten. Oké bedank Had nooit gedacht dat ik er nog ze veel voor zou krijgen.
Als ik deze computer nu zou verkopen op eBay, hoeveel zou ik dan minstens voor deze computer moeten krijgen?
- Intel Pentium 4 - 1,5 GH
- DVD Brander 8x (Liteon)
- DVD Lezer
- HD 120 GB
- 256 MB RAM
- ATI Radeon VE 64MB (videokaart)
- 2 USB Poorten achteraan
- Floppy
- Topcom Lan Card (Voor het internet)
- Windows XP Home
Alles is 2 jaar oud behalve de harde schijf en de DVD brander.