Ik heb vandaag GTA IV gekocht in de winkel, gewoon legaal dus.
De installatie ging gewoon goed en het spel startte ook goed op.
Alleen toen wilde ik het gaan spelen en toen kwam ik erachter dat het spel erg traag reageert.
Als ik bijvoorbeeld in een auto zit en ik druk op A (naar links), reageert het spel pas 1 seconde later.
Het geluid loopt ook voor op het beeld.
De gegevens van mijn laptop zijn:
HP G72-B10SD XF110EA
Hardeschijfcapaciteit
500 GB
Soort harde schijf
Harddisk drive
Ram-geheugen
3072 MB
Ram-soort
DDR3 SDRAM
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium
Kloksnelheid
2260 MHz
Resolutie
HD+
Processor
CORE I3
Merk processor
Intel
Type Chipset
HM55
Merk chipset
Intel
Aantal processoren
2
GPU-merk
ATI
GPU-model (Graphic Card)
RAD MOB HD5470
Geheugen grafische kaart
512 MB
Kaartlezer
5 in 1 Card Reader
Ik heb al geprobeerd om de settings lager te zetten, maar dat had geen effect op de snelheid van het spel....
Volgens het programma 'Can You Run It' was mijn laptop geschikt om het spel op te spelen. Mijn laptop voldoet aan de minimumeisen alleen worden er wel wat hogere eisen aanbevolen om het spel te spelen. Moet ik die veranderen dan? Moet ik bijvoorbeeld een andere videokaart erin doen?
Kan iemand mij aub vertellen wat ik moet veranderen om ervoor te zorgen dat het spel wel goed gaat lopen op deze computer?
Ik wil het spel namelijk graag spelen.
Bedankt ;-)
De linkerafbeelding geeft een ps van 'Can You Run It' weer met de aanbevolen eisen en de rechter met de minimumeisen
Hallo forumgangers
Ik heb vandaag GTA IV gekocht in de winkel, gewoon legaal dus.
De installatie ging gewoon goed en het spel startte ook goed op.
Alleen toen wilde ik het gaan spelen en toen kwam ik erachter dat het spel erg traag reageert.
Als ik bijvoorbeeld in een auto zit en ik druk op A (naar links), reageert het spel pas 1 seconde later.
Het geluid loopt ook voor op het beeld.
De gegevens van mijn laptop zijn:
HP G72-B10SD XF110EA
Hardeschijfcapaciteit
500 GB
Soort harde schijf
Harddisk drive
Ram-geheugen
3072 MB
Ram-soort
DDR3 SDRAM
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium
Kloksnelheid
2260 MHz
Resolutie
HD+
Processor
CORE I3
Merk processor
Intel
Type Chipset
HM55
Merk chipset
Intel
Aantal processoren
2
GPU-merk
ATI
GPU-model (Graphic Card)
RAD MOB HD5470
Geheugen grafische kaart
512 MB
Kaartlezer
5 in 1 Card Reader
Ik heb al geprobeerd om de settings lager te zetten, maar dat had geen effect op de snelheid van het spel....
Volgens het programma 'Can You Run It' was mijn laptop geschikt om het spel op te spelen. Mijn laptop voldoet aan de minimumeisen alleen worden er wel wat hogere eisen aanbevolen om het spel te spelen. Moet ik die veranderen dan? Moet ik bijvoorbeeld een andere videokaart erin doen?
Kan iemand mij aub vertellen wat ik moet veranderen om ervoor te zorgen dat het spel wel goed gaat lopen op deze computer?
Ik wil het spel namelijk graag spelen.
Bedankt ;-)
De linkerafbeelding geeft een ps van 'Can You Run It' weer met de aanbevolen eisen en de rechter met de minimumeisen
Bewerkt: door vanbiertje